Hotmail stuurt oude mails opnieuw

Pagina: 1
Acties:

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo,

Ik gebruik incredimail als mailontvanger, en heb zelf een hotmail adres. Ik gebruik al 2 jaar dit programma en het werkt altijd goed, alleen de afgelopen maanden gaat hij tegenwerken.

Ik houd in incredimail een lege inbox, en als ik op www.hotmail.com inlog staan daar gewoon alle mailtjes die ik altijd bewaard heb (zo'n 300 stuks). Dat is allemaal goed en precies zoals ik het wil. Alleen nu doet incredimail (of hotmail) enkele keren per week die 300 mailtjes 'opnieuw' naar mij toe sturen. Dus dan is incredimail een half uur bezig om die 300 mailtjes binnen te trekken, waarna ik ze allemaal weer verwijder (in incredimail). Dit heeft hij voorheen nooit gedaan en het is zeer irritant omdat het mn internetsnelheid ook omlaag trekt.

Wat kan ik hier nou aan doen? Op google/got heeft volgens mij niemand dit probleem, en alle mailtjes in hotmail weggooien is ook geen optie omdat ik ze wil bewaren..

Verwijderd

Een kennis van mij had hetzelfde probleem met hotmail, ook sinds een paar weken.Wat ik toen heb gedaan is op de hotmail site, dus online, een nieuwe emailbox aangemaakt met de naam "archief"en daar alle 460 mailtjes naar verplaatst die nog in het Postvak IN stonden. Sindsdien haalt Outlook Express ( dat is het emailprogramma waar hij mee werkt) alleen nog de nieuwe mailtjes uit het Postvak IN op. Ik heb hem ook aanbevolen om de Postvak IN -mailbox regelmatig te legen en op te slaan in de nieuwe map "archief". Het blijft op deze manier natuurlijk een "workaround", maar je voorkomt zo wel het steeds maar vastlopen van Outlook Express doordat hotmail probeert weer alle honderden mailtjes uit het Postvak IN op te halen. De (gratis) versie van hotmail werkt jammer genoeg alleen maar als HTTP-server en niet als POP3.