Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Mobiel internetten Via laptop - tel ] Welke abbo?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een samsung u700, en ik wil dat deze fungeert als modem via mijn laptop.
Ik wil onbeperkt kunnen internetten op mijn laptop tegen een vast bedrag p/m.
De snelheid maakt me niet heel veel uit.

Op mijn laptop is IR / Bluetooth en wifi aanwezig.
(nee er is geen hotspot in de buurt)

Mijn telefoon abbo is tmobie, als een ander los abbo goedkoper is, (zonder bellen)
dan mag dat ook van mij.
Via een umts kaartje ofzo in mijn laptop zou ook kunnen maar ik denk dat via me tel goedkoper is als snelheid niet veel uitmaakt

Let me know please
Thanks

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 15:57 ]

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:55
Heb je zelf uberhaubt al wat uitgezocht? Het antwoord ligt nogal voor de hand namelijk.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-11 07:43
Lol je hebt tmobile en vraagt nog wat te doen?
Snelheid niet belangrijk? neem PIT bij je tmobile abo

Even zoeken op internet had je het posten van de vraag kunnen besparen. Let wel, bij enkele providers niet toegestaan het umts te koppelen aan je laptop (bij Tmobile wel) anders kom je op een data only abo, dat is vaak wat duurder

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-11 13:20
t-mobile en dan PIT plus nemen. gebruik ik ook al tijden

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de hele tijd al aant lezen in de PIT topic en enkele andere en google.
Ik vraag me gewoon af of ik die PIT abbo op mijn X500 pda of op mijn U700 (heb beide) wel gangbaar is qua snelheid...

Als ik mijn x500 of u700 gebruik als modem.. is het dan niet nog trager op mijn laptop?
waar is de pit snelheid een beetje vergelijkbaar mee?

En kan de u700 ook als modem fungeren? dit is mij nog niet bekend.
Mijn x500 kan het wel

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-11 07:43
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:56:
Ik heb de hele tijd al aant lezen in de PIT topic en enkele andere en google.
Ik vraag me gewoon af of ik die PIT abbo op mijn X500 pda of op mijn U700 (heb beide) wel gangbaar is qua snelheid...

Als ik mijn x500 of u700 gebruik als modem.. is het dan niet nog trager op mijn laptop?
waar is de pit snelheid een beetje vergelijkbaar mee?

En kan de u700 ook als modem fungeren? dit is mij nog niet bekend.
Mijn x500 kan het wel
De basis PIT is qua snelheid vergelijkbaar aan een ISDN inbelverbinding. Wil je sneller kun je bijvoorbeeld PIT+ kiezen. Kijk gewoon op de website voor een overzicht.

De snelheid zal niet drastich afnemen als je een telefoon als modem gebruikt via bluetooth of kabeltje. Gangbaar qua snelheid? in je startpost gaf je nog aan... laat maar.

Als snelheid wel belangrijk is kun je ook een dataonly abo overwegen, vaak wel weer duurder maar ja dan moet je keuzes maken. Goedkoper betekend vaak langzamer of het betekend dat er beperkingen opgelegd worden, denk aan datalimiet ef niet toegestaan via laptop.

U700 zal vast wel als modem bruikbaar zijn, meeste toestellen wel tegenwoordig maar dat antwoord staat wel in je handleiding.

[ Voor 5% gewijzigd door Gadgeteer op 15-11-2007 18:04 ]

Verwijderd

Graag verder in het PIT topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.