Ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met adobe livecycle designer maar ik zit met een aantal zaken. Ik heb een pdf die mensen kunnen downloaden en invullen om deze vervolgens als attachment te mailen. Hierbij wil ik een timestamp toevoegen. Dit heb ik gedaan door een readonly veld aan te maken en dit TimeStamp te noemen.
Dit heb ik aan in de event click van de submit knop gezet zodat de timestamp in het veld wordt geplaatst wanneer het formulier gesubmit en dus verzonden word. Het werkt maar helaas staat ie niet in het formulier wat verzonden word.. het zal van tevoren erin geplaatst moeten worden.. maar hoe?
/edit.. kan maar 1 event activity click toevoegen.. ofja.. alleen de eerste word uitgevoerd. Iemand een idee hoe ik 't toch kan uitvoeren?
code:
1
2
3
4
5
| <script contentType="application/x-javascript"> var oNow = new Date; TimeStamp.rawValue = (oNow.getMonth() + 1) + "/" + oNow.getDate() + "/" + oNow.getFullYear() + " @ " + oNow.getHours() + ":" + oNow.getMinutes() + ":" + oNow.getSeconds(); </script> |
Dit heb ik aan in de event click van de submit knop gezet zodat de timestamp in het veld wordt geplaatst wanneer het formulier gesubmit en dus verzonden word. Het werkt maar helaas staat ie niet in het formulier wat verzonden word.. het zal van tevoren erin geplaatst moeten worden.. maar hoe?
/edit.. kan maar 1 event activity click toevoegen.. ofja.. alleen de eerste word uitgevoerd. Iemand een idee hoe ik 't toch kan uitvoeren?
[ Voor 7% gewijzigd door SAiKO op 15-11-2007 13:47 ]