Toon posts:

Medion 17" TFT scherm, 2 minuten opstarten?!

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb google en het forum al eventjes afgestroopt naar gelijksoortige posts, maar kon dit probleempje niet vinden (dus ook geen oplossing).

Ik heb sinds november 2005 een Medion 17" TFT scherm. Hier ben ik nog steeds heel tevreden over, verder nooit problemen mee gehad. Wel een irritant iets, dat als ik mijn beeldscherm aanzet (bij het opstarten van de computer) het aan en uit lampje van het beelscherm eerst 2-3 minuten knippert. Het beeldscherm blijft ondertussen zwart. Ik kan vanalles proberen, maar niets verhelpt dit. Nu werkt het beeldscherm voor de rest helemaal toppie, maar ik maak me er toch enigszins zorgen over.

Is dit een voorbode dat mijn beeldscherm kaputt aan het gaan is, of is dit te verhelpen met een dergelijke wijziging van de instellingen van het beelscherm? Ik heb al via het menu e.d. wat dingen geprobeerd maar niets schijnt te helpen. Het is echt zon probleem waarvan ik jeuk krijg aan mn vingers, omdat ik het zolang duurt. Ik hoopte daarom dat jullie wellicht mijn irrtatie weg konden nemen en wat input konden leveren.

Hielke

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:58

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gaat dit scherm pas aan als je Windows start of heb je dit ook al als Windows al helemaal klaar is met laden? Heb je een andere monitor getest? (misschien ligt het wel aan je videokaart).

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
als het al helemaal klaar is met laden heb ik het ook nog wel. Dan is ie al een minuut geladen
en dan kan ik er verder niets mee totdat ie gewoon beeld krijgt. Zou best wel aan mn huidige videokaart kunnen liggen btw. Heb een Geforce 6700 XL atm (wordt maandag vervangen door een strakke Sparkle 8800 GT ^^).

Verwijderd

Topicstarter
Een redelijk late reply, omdat ik sinds gister mijn Sparkle 8800 GT Geforce binnen heb (draait als een zonnetje ^^). Maar over het beeldscherm: Het ligt niet aan de videokaart. Hij blijft hetzelfde mankement vertonen dat hij 2 minuten aan en uit knippert. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? :/

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-07 08:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:02:
Een redelijk late reply, omdat ik sinds gister mijn Sparkle 8800 GT Geforce binnen heb (draait als een zonnetje ^^). Maar over het beeldscherm: Het ligt niet aan de videokaart. Hij blijft hetzelfde mankement vertonen dat hij 2 minuten aan en uit knippert. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? :/
Ik zou contact opnemen met Medion over je garantie. De medewerkers aldaar hebben mij verteld dat op vrij veel producten 3 jaar garantie zit, was met mijn laptop en tft monitor iig wel zo.

Dus bel ze even op en speel het via de helpdesk. Ze zijn hier heel erg makkelijk in.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Vortex_be
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-03-2024
word een nieuw schermpje denk ik. mijn pa had ooit hetzelfde probleem alleen was de start tijd heel onregelmatig. soms minuut en soms zelfs minuten. maar ze hebben ons toen aangeraden om een nieuw scherm te kopen. het was buiten de garantie op dat moment dus daar konden we ook niks meer mee. ik hoop dat je nog garantie hebt anders kan je weer een paar honderd eurie uitgeven

i5 3570K|16 GB DDR3|GTX 1080TI|512 GB samsung 840 SSD - Samsung 46F8000 TV - Samsung 24" LCD - Logitech G11 + G903 + G25 + Z5500

Pagina: 1