Toon posts:

DVD Drive leest geen dvd meer alleen maar CD

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals het in het topic staat kan mijn dvd spelert in mijn laptop alleen nog maar cds lezen.

Is nu gewoon mijn drive kapot dus dat mijn dvd laser naar zijn grootje is of is dit te fixen?

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-02 22:07
Misschien een firmware upgrade dat het probleem kan verhelpen.

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:57
Doe is een bootable DVD erin (bijvoorbeelde Vista) en kijk ofdat hij wilt booten.

Zoja, probleem ligt in Windows
Zonee, of DVD schijf kapot :9 Of toch je DVD speler.

Verwijderd

ik heb hier hetzelfde probleem (alleen dan andersom)

als je nog gerantie heb, zul je hem op kunnen sturen.
even benieuwd, heb jij toevallig ook een HL-DT-ST (die zijn dan volgens mij van LG) drive?
ik heb thuis nu 3 van deze branders gehad (waarvan 2 in een laptop en 1 in een desktop pc), in 1 laptop is hij kapot op het moment, in een andere laptop doet hij heel vreemd (en herkent hij lang niet alles meer of pas na meerdere keren erin doen). En in de desktop pc is hij ook kapot gegaan (dankzij garantie een nieuwe!)

De laptop zal ik binnenkort ook eens op moeten sturen!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een TSSTcorp in een Asus flaptop.

Maar ik kan geen dvds meer booten, of het kan zijn dat mijn computer gewoon niet wil dat ik Vista installeer :P

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dat is vreemd ik heb nu een ieuwe firmware gevonden, en nu leest ie op eens wel datawrite disks (De grootste crap dvd+r dingen die er zijn imo) Origineel heb ik nu nog niet geprobeerd maar kan ik hier uit concluderen dat mijn dvd laser niet kaput is?
Pagina: 1