![]() | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
Introductie:Regnum Online is een MMORPG welke gratis is te spelen, zonder dat er beperkingen zijn in de duur van spelen of in het aantal levels dat je kunt groeien.Verder biedt Regnum Online: - een keuze uit drie rijken - 9 aanpasbare en speelbare karakters - queesten welke steeds worden aangevuld - de mogelijkheid om forten en kastelen te veroveren - een wereld om te ontdekken - ondersteuning voor DirectX en OpenGL - ondersteuning voor Windows en Linux - ontwikkeling op basis van gebruikersinput - betaalde inhoud om het spelgevoel te verrijken | ||||||
Screenshots / videosBekijk de screenshots en / of de video om te bepalen of deze MMORPG wat voor jou is. | ||||||
Het spelJe kiest er in het spel voor om te gaan spelen voor 1 van de volgende 3 rijken:
Je karakter situeer je in 1 van deze rijken, waarbij je kunt kiezen uit 1 van de volgende rassen: Dwarves, Nords, Uthgars, Esquelios, Dark elves, Moloks, Alturians, Wood elves en Half-elves. Je kunt na het kiezen van een ras bepalen of je een boogschutter, krijger of tovenaar wilt zijn (afhankelijk van het ras). Deze keuze zal het verloop van het spel beinvloeden, je kunt bijvoorbeeld niet alle queesten doen. | ||||||
Download / registratieWindows:- Directe download - Bit-Torrent - Technische ondersteuning: officiëel subforum voor de Windows client Linux: - Directe download - Technische ondersteuning: officiëel subforum voor de Linux client Klik hier om een account te registeren. | ||||||
HulpDe onderstaande links kunnen nog van pas komen bij het spel:Officiële site - Quik Start - Tips - Karakterinformatie - Queesten uitvoeren - Wezens - Interface - Groepen - PvP / PvE - Spelersgevechten Wikipedia - Samenvatting en overzicht sneltoetsen Officiëel forum - Startershandleiding - Gedetailleerde maps (voor als je het zoeken zat bent) Regnum: Zone de Guerra - Interface Veel gebruikte afkortingen - MMORPG Acronyms - Nederlandstalig - MMORPG Lexicon | ||||||
LinksEr zijn nog geen aanvullende links aanwezig, heb je er 1, post hem in het topic. | ||||||
Vorige topicsEr zijn nog geen vorige topics aanwezig, dit is het 1e topic. | ||||||
Copyright en dergelijkeEerste versie geschreven door mij op 15 november 2007 om 12:15.Teksten en plaatjes komen voornamelijk van Regnume: Zone de Guerra en Regnum Online. |
Hmm lijkt erg op EQ, of Planeshift, en ook wat op Minions of Mirth..
Mischien eens ff kijken als ik ff geen zin in WoW heb.
Mischien eens ff kijken als ik ff geen zin in WoW heb.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Daarnaast heeft het een hoog Lineage II gehalte. Ik ben beniewd of er nog wat afwiseling in zit.
Tot nu toe bevalt het spel me prima. Heb er denk ik al een uur of 6 op zitten.
Ik speel hem trouwens omdat het 1 van de weinige gratis MMORPG's is die prima werkt onder Linux.
Ik speel hem trouwens omdat het 1 van de weinige gratis MMORPG's is die prima werkt onder Linux.
[ Voor 39% gewijzigd door evaarties op 15-11-2007 14:56 ]
Lastige besturing, en ook ziet het er niet zo goed uit als op de screenshots..morgen maar eens verder...
Edit: Aha settings gevonden van video... veel beter..
Edit: Aha settings gevonden van video... veel beter..
[ Voor 21% gewijzigd door junglebeast op 16-11-2007 02:45 ]
Hehe, de besturing is even wennen, net zoals bij alle spellen toch
.
Op dit moment is trouwens het rijk Alsius dunbevolkt, zou leuk zijn om daar als GoT een steentje bij te dragen.
Op dit moment is trouwens het rijk Alsius dunbevolkt, zou leuk zijn om daar als GoT een steentje bij te dragen.
[ Voor 45% gewijzigd door evaarties op 16-11-2007 12:55 ]
Even een noot voor spelers onder Linux, in ieder geval bij mij crasht het spel weleens. Het start gelukkig ook snel weer op, binnen 10 seconden speel je weer.
Ik draai Ubuntuy Gutsy Gibbon.
Ik draai Ubuntuy Gutsy Gibbon.
Speel ook onder Alsius. Met een dwaven hunter Zwaluw genaamd.
Ziet er goed uit en geweldig dat het ook onder Linux werkt, maar betaalde content? Nee, dan toch maar Planeshift voor mij.
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Nah, de betaalde content stelt niet veel voor, een paard welke je een dag (of 10 dagen) tot je beschikking hebt, scrolls om snel naar een stad de transporteren en mana / health regeneration drankjes.
Dit is wat ik zo snel heb kunnen vinden en nodig vind ik ze niet.
NB Ik heb even gekeken naar Planeshift, klopt het dat het eigenlijk nog een testversie is gezien het versienummer (0.3.x)?
Dit is wat ik zo snel heb kunnen vinden en nodig vind ik ze niet.
NB Ik heb even gekeken naar Planeshift, klopt het dat het eigenlijk nog een testversie is gezien het versienummer (0.3.x)?
[ Voor 18% gewijzigd door evaarties op 19-11-2007 10:28 ]
Het is nog in ontwikkeling ja, maar het is al goed te spelen. En opensource natuurlijk.
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Het speelt inderdaad prima heb ik gemerkt, is alleen nog meer RPG dan Regnum Online. Je karakter is veel gedetailleerder en het spel speelt wat langzaam vind ik. Niet voor mij weggelegd.
Ik speel het nu ook een week ofzo, en het bevalt me wel. Ik was nooit van de MMORPG's, maar deze is voorlopig nog wel leuk. Ook omdat hij gewoon native Linux ondersteund 
Ik ben nu een lvl8 magic elf. Maar ik had laatst een site waar je je level kon intikken, en er alle quests uit kwamen die voor jou geschikt waren. Maar die kan ik nergens meer vinden
Weet iemand die nog?
Ik ben nu een lvl8 magic elf. Maar ik had laatst een site waar je je level kon intikken, en er alle quests uit kwamen die voor jou geschikt waren. Maar die kan ik nergens meer vinden
Weet iemand die nog?
Bedoel je deze: http://regnum-online.de/quests/quests.html
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Verwijderd
Sinds vorige week is er ook een Nederlandse server gelanceerd. De naam van deze server is Tyr. Als je een beetje op Google zoekt zijn er ook nog zat launch codes te vinden waarmee je 4000 Ximerin krijgt.
Pagina: 1