[Beowulf] E6750 processor voldoet niet aan de minimumeisen?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Per ongeluk, dus voor de release date zag ik bij een vrije platen winkel Beowulf liggen. Met juist een nieuw gebouwd Intel 6750 systeem zocht ik iets om dit te testen. Ook voor de ontspanning met een leuke game natuurlijk. Crysis ga ik ook nog wel halen, maar dit lag er nu al. Na installatie start er een test programma op wat kijkt of je systeem aan alle eisen voldoet. Het mijne dus niet, alles klopte, enkel de processor was te traag, het spel moet ten minste een 3000 Mhz proc hebben. Na het bellen van de helpdesk kreeg ik het antwoord dat ze pas vrijdag, de 15e de release datum antwoord kunnen geven op mijn vraag. Ik zal dus toch mijn systeem wat moeten OC'en om dit spel te kunnen draaien.

Of snap ik iets niet goed of heb ik mijn systeem nog niet helemaal goed ingesteld?

Harry

[GoT]Gasoline#2396

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lol, er klopt geen ruk van dat soort testjes. Niet teveel aandacht aan besteden. Prolly heb je een C2Duo dus dan zit het wel snor met je cpu hoor. Die tests stammen uit het tijdperk van de P4 waar 3 Ghz natuurlijk leuk was :+ :P

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Dit hoort in SPV trouwens, maar je kon het spel dus helemaal niet starten omdat het niet voldeed aan de eisen van die test begrijp ik uit je post.
Beetje vreemd, je zou op z'n minst denken dat je het spel wel gewoon kan starten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd in "Beowulf gekocht en ut werkt nie" gaf het al aan, dit hoort niet in SGD. Dus SGD -> SPV. EN ik pas de titel nog een beetje aan, alleen 'Beowulf' is een beetje erg generiek :)

En ik snap nog steeds de vraag niet helemaal, anders dan dat even wachten tot morgen me een verstandigere optie lijkt dan aan de gloednieuwe hardware sleutelen. Vertel anders eens wat er gebeurt als je toch gewoon installeert. Zo'n test stelt niets voor, IMHO.

nieuws: Preview van Intels E6750: overklokken tot bijna 4GHz, maar overclocken alleen om een spel ueberhaupt aan de praat te krijgen lijkt me niet handig.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

ja ik heb ook last dat beowulf niet wil opstarten ,

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Lijkt me gek dat zo'n recent spel nog steeds controlleert op de CPU kloksnelheid.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Snake schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:02:
Lijkt me gek dat zo'n recent spel nog steeds controlleert op de CPU kloksnelheid.
Pas nog gezien met de demo van Battlestations Midway: Intel core2duo 2.4 GHz (E6600) vond 'ie te traag, spel had liever een 2.6 of 2.8 GHz single core P4 cpu 8)7
Pagina: 1