Hey mensen, zoals ik in mijn eerst post uit heb gelegd gaat het om het laten beantwoorden van de vragen, niet over de vragen zelf. Dat ze simpel zijn weet ik zelf ook..
Ook als je schoolopdracht een soort enquète is, dan is het nog niet zomaar de bedoeling om dat hier neer te zetten...
Punctuality is the politeness of kings
Ongeveer al jouw vragen staan in deze topicstart vermeldt:
Welke voeding heb ik nodig? Deel 18
Welke voeding heb ik nodig? Deel 18
Wauw, een sig!
Als ze simpel zijn, waarom beantwoord je ze dan zelf niet gewoon? GoT is een Tech forum over specifieke vragen en problemen met computers. Niet om huiswerk van een ander te maken. Dit soort topics zijn verder ook ongewenst en kunnen worden beschouwd als "spam". Voor huiswerk moet jij scholieren.com oid zijn. Verder is zoals gezegd alles wel op google en wikipedia te vinden.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:38:
Hey mensen, zoals ik in mijn eerst post uit heb gelegd gaat het om het laten beantwoorden van de vragen, niet over de vragen zelf. Dat ze simpel zijn weet ik zelf ook..
Maar kom aub niet weer met dit soort spul aanzetten op GoT, pas als je problemen hebt met je voeding en je al van alles hebt geprobeerd kun je hier terecht. Ik hoop dat je nu doorhebt dat je je huiswerk zelf mag maken en dat wij dat niet doen.
* GENETX weet ook nog heel veel leuke vraagjes....
GENETX schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:50:
Als ze simpel zijn, waarom beantwoord je ze dan zelf niet gewoon?
CLB schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:10:
Dudes... hij moet gewoon een enquete houden met die vragen en checken hoeveel mensen wat weten!
Hij hoeft 't zelf niet te beantwoorden
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Dan nog is het niet de bedoeling. Voor enquetes moet je ook toestemming hebben
Rail Away!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()