Communicatie over status aanvraag

Pagina: 1
Acties:

• cadat
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-11-2022
InterNLnet: in maart 2007 ben ik naar InterNLnet overgestapt (Tijdelijk ADSL). De provider beloofde glasvezel per 1 september 2007. In september nog niets gehoord van het bedrijf. Helpdesk gebeld. Na lang wachten aan de lijn kon men alleen melden dat men niets wist van de ontwikkelingen in mijn gebied (Amsterdam Zeeburg, Zeeburgerdijk, tussen Molukkerstraat en Kramatweg). Na zoeken op www.internl.net/citynet kon ik een postcode-check doen. Daar bleek dan glasvezel beschikbaar zou zijn vanaf half december 20007. Gisteren nog even gecheckt en tja... het datum was nu verschoven naar februari 2008 (sic!). Gek is dat op de plaatjes van het stadsdeel in dit Forum wordt aangegeven dat mijn buurt in november-december 2007 aan de buurt is. De data zijn dus nog niet aangepast.

Voor technische problemen en vertragingen bij de aanleg kan ik wel begrip hebben... wat ik niet leuk vind is dat InterNLnet haar klanten verleidt tot overstap met beloften (precieze data) om vervolgens haar klanten (en haar eigen helpdesk!) niet adequaat op de hoogte te stellen van veranderingen. Maar dat bedrijf stelt wel in de bevestigingsbrief van mijn aanvraag Flits Thuis Glasvezelinternet (november 2006): "InterNLnet vindt het belangrijk dat u goed op de hoogte wordt gehouden over status van uw aanvraag"... Leuk is anders. Afijn, zij komen in de buurt (KHL en Cybersoek) om hun diensten aan de buurtbewoners te presenteren. Ik ben er zeker om een woordje te doen....

Mellouki

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:53

Wish

ingwell

cadat schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:03:
... Daar bleek dan glasvezel beschikbaar zou zijn vanaf half december 20007.
Als ze dat jaar "beloofd" hebben was ik het al niet aangegaan. ;)
... InterNLnet haar klanten verleidt tot overstap met beloften (precieze data)
Je praat hier over beloven, in mijn cynische wereld is dat net zoiets als geloven, dat doen ook heel veel mensen zonder enige basis ;) . Maar in welk contract hebben ze je dat beloofd, m.a.w. waar staat zwart op wit dat ze verplicht zijn je de aansluiting te leveren?

No drama