Ik heb vandaag mijn oude pc onderdelen van mijn toendertijd 2e pc'tje om te downloaden van zolder getrokken om een beetje een gangbare pc in elkaar te draaien voor mijn omaatje.. ook zij moet an de pc! hehehe maaruh goed dit is wat ik nog had liggen
Asus A7N8X Deluxe mobo
AMD Athlon 3000+ proc
nVidia TNT2 64 32mb graka
2x 512MB TwinMos mem
60GB Maxtor hd
Floppy enz enz enz enz
En toen probeerde ik het te installeren in een kast die ik nog had liggen maar dit was NO GO.. geen videobeeld enz enz.. opgelost.. er zaten jumpers overal op het moederbord.. (op plekken waar ze nooooit horen te zitten.. denk dat ik ze er snel heb opgedrukt toen ik het mobo naar zolder bracht om ze niet kwijt te raken.. kan het me niet meer herrinneren hehehe) maaruh goed alles aan de praat gekregen alleen hij geeft nu de warning:
WARNING! OPEN CASE!!!
hahaha nou ligt het moederbord wel gewoon op een doos met alle onderdelen eromheen aangesloten.. maar hoe de fuck kan mijn mobo nou weten dat er geen case om hem heen zit:S
mis ik nou iets?
Asus A7N8X Deluxe mobo
AMD Athlon 3000+ proc
nVidia TNT2 64 32mb graka
2x 512MB TwinMos mem
60GB Maxtor hd
Floppy enz enz enz enz
En toen probeerde ik het te installeren in een kast die ik nog had liggen maar dit was NO GO.. geen videobeeld enz enz.. opgelost.. er zaten jumpers overal op het moederbord.. (op plekken waar ze nooooit horen te zitten.. denk dat ik ze er snel heb opgedrukt toen ik het mobo naar zolder bracht om ze niet kwijt te raken.. kan het me niet meer herrinneren hehehe) maaruh goed alles aan de praat gekregen alleen hij geeft nu de warning:
WARNING! OPEN CASE!!!
hahaha nou ligt het moederbord wel gewoon op een doos met alle onderdelen eromheen aangesloten.. maar hoe de fuck kan mijn mobo nou weten dat er geen case om hem heen zit:S
mis ik nou iets?
R7 9850X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3