44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Niemand?
Gewoon een share maken op één van de twee locaties en dan het ip van die pc indrukken of de hostname...
Dus op lokatie één een mapje maken, sharen en de vpngebruikersnaam die jij gebruikt toegang geven en huppa, dan verbinding maken op andere lokatie via vpn naar eerste locatie en dan start uitvoeren "\[IPNUMMERTJE of HOSTNAAM] en enter drukken
Dus op lokatie één een mapje maken, sharen en de vpngebruikersnaam die jij gebruikt toegang geven en huppa, dan verbinding maken op andere lokatie via vpn naar eerste locatie en dan start uitvoeren "\[IPNUMMERTJE of HOSTNAAM] en enter drukken
Hostnames over VPN verbindingen willen sinds XP SP2 dacht ik niet meer werken, je moet het dus proberen onder \\ip...
Hier stond een dode link.
Toch wel, Vrijdag nog uitgeprobeert bij mijn vriendin haar laptop...strandbal schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:25:
Hostnames over VPN verbindingen willen sinds XP SP2 dacht ik niet meer werken, je moet het dus proberen onder \\ip...
In het algmeen willen soms routertjes niet altijd de hostname koppelen aan het ip in hun intern dns tabelletje, daarmee werkt het dus vaak niet (hier thuis ook af en toe problemen mee, dan kan ik niet connecten op \\obelix, maar op ip dan weer wel...)
[ Voor 29% gewijzigd door HyperBart op 18-11-2007 10:14 ]
Bedankt voor de reactie's, als ik nou dat interne DNS tabelletje eens kon aanpassen dan scheelde dat een hoop. Om nou in elke computer de HOST file aan te passen is voor mij ook geen doen.
Pagina: 1