probleem, Voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Wat ik nu heb, is dat waneer ik mijn computer opstart, de lampjes enzo gaan branden, dan valt ie uit, en dan maakt ie zeg maar een door start.
Maar heel soms blijft ie steeds uit vallen en weer aangaan.
In dat uitval gebeuren krijg ik nog geen beeld op me beeldscherm, wel waneer de computer verder gaat met opstarten.
Kan dit aan voeding liggen?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:30

Thandor

SilverStreak

Dit is niet de manier om een topic op GoT te starten, spartaan1986 :). We verwachten namelijk enige eigen inzet vanaf jouw kant, iets wat ik hier niet terug zie. Het topic zal dus op slot gaan.

Wat nu te doen?
Troubleshooten! Ga uitzoeken waarom die machine zo slecht loopt. Pak de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter erbij en loop alle stappen door. Haal daarbij zoveel mogelijk hardware uit de PC, immers heb je dan minder kans op problemen. Mocht de Hangen en Troubleshooter niets uithalen dan is het verstandig om even te zoeken met behulp van de GoT search :). Lukt het dan alsnog niet dan kun je een topic openen in het subforum dat aansluit op hetgeen waarvan jij denkt dat dit de probleemveroorzaker is. Lees dan wel even de FAQ / Beleid aldaar, eer je een topic aanmaakt ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.