Toon posts:

Internetplusbellen probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb internetplusbellen (planet) helemaal geinstalleerd en alle lampjes werden groen, internet werkt, ik kan ook gebeld worden.. Ik kan alleen zelf niet bellen, ik krijg een ingesprekstoon? Ik vind de helpdesk van KPN vrij onduidelijk, ze weten de vragen nooit echt goed te beantwoorden dus ik denk ik post hier :) Weten jullie iets?

Grtz,

Metten de Vries

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 21:19
Heb je alle Interplusbellen topics hier op GoT al langs gelopen? Wat heb je al geprobeerd? Heb je het probleem al eens gegoogled? Kan me voorstellen dat je niet de eerste bent met dit probleem.
Krijg het idee dat je niet veel meer heb gedaan dan de helpdesk te bellen.

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Je hebt het net geinstalleerd? Je kunt wel gebeld worden maar niet bellen? En de helpdesk is onduidelijk? Dit zou toch best eenvoudig te analyseren moeten zijn. Bel je wel met de helpdesk dan?

PSN: djmurcielago

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

activatienummer wel gebeld?

blub

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 09:03

Scrummie

Think different

Probeer het vandaag nog eens.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Verwijderd

Topicstarter
werkt nog steeds niet.. ik heb al heel wat geprobeerd mr.meeuw, ook gegoogled en toen kwam ik dus idd hier...

De helpdesk zegt standaard: ok, ik zal even naar uw gegevens kijken... Hmmm, alles ziet er goed uit, heeft u al geprobeerd de experia box te herstarten? Dat heeft u geprobeerd ok.. zit dsl-kabel in dsl en phone in phone? Ok.. Misschien moet het nog even inladen, ik zou gewoon een paar uur wachten. Daaggg..

Ik kan het activatienummer niet bellen omdat ik ingesprektoon krijg..

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Hoe zit de telefoon aan de Experiabox? met of zonder splitter ertussen? Probeer het eens op beide manieren.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:13:
werkt nog steeds niet.. ik heb al heel wat geprobeerd mr.meeuw, ook gegoogled en toen kwam ik dus idd hier...

De helpdesk zegt standaard: ok, ik zal even naar uw gegevens kijken... Hmmm, alles ziet er goed uit, heeft u al geprobeerd de experia box te herstarten? Dat heeft u geprobeerd ok.. zit dsl-kabel in dsl en phone in phone? Ok.. Misschien moet het nog even inladen, ik zou gewoon een paar uur wachten. Daaggg..

Ik kan het activatienummer niet bellen omdat ik ingesprektoon krijg..
Dan zou ik dat laatste maar es melden, of je moet inderdaad ff wachten.

PSN: djmurcielago

Pagina: 1