Ik heb een Philips Wireless TV link tot mijn beschikking. Graag wil ik hiermee het televisiesignaal doorsturen naar een tweee televisie. Echter, ik heb geen videorecorder of 2e tuner o.i.d. tot mijn beschikking, alleen een televisie.
Met andere woorden:
- de bron (de coax kabel) gaat in de 1e televisie, welke één (vrije) skart-aansluiting heeft.
- Op deze skart-aansluiting komt de tv-link
- de 2e televisie staat boven, gekoppeld aan de receiver van de tv-link.
Gaat dit werken? Kijk, als ik een videorecorder o.i.d. heb, dan snap ik wel dat het werkt. Je hebt dan namelijk een output bron in de vorm van een skart kabel om naar de tv link te doen en vanaf daar wordt de 1e televisie aangesloten. Maar ik heb niet zo'n situatie, ik heb een kastje in de muur met een coax-aansluiting welke rechtstreeks naar de 1e televisie gaat.
Afijn, hierboven heb ik geprobeerd om het uit te leggen, maar 't is lastig
. Ik denk wel dat jullie het snappen. Volgens mij kan ik mijn vraag samenvatten als volgt: staat er op een normale 52" televisie een output (beeld en geluid) op de skart-aansluiting??
Met andere woorden:
- de bron (de coax kabel) gaat in de 1e televisie, welke één (vrije) skart-aansluiting heeft.
- Op deze skart-aansluiting komt de tv-link
- de 2e televisie staat boven, gekoppeld aan de receiver van de tv-link.
Gaat dit werken? Kijk, als ik een videorecorder o.i.d. heb, dan snap ik wel dat het werkt. Je hebt dan namelijk een output bron in de vorm van een skart kabel om naar de tv link te doen en vanaf daar wordt de 1e televisie aangesloten. Maar ik heb niet zo'n situatie, ik heb een kastje in de muur met een coax-aansluiting welke rechtstreeks naar de 1e televisie gaat.
Afijn, hierboven heb ik geprobeerd om het uit te leggen, maar 't is lastig