Toon posts:

Gemaakte screenshots met ScreenShot2File zijn geheel zwart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,
Ik heb (volgens mij) sinds ik mijn HD2900XT eergister heb ingebouwd het vage probleem dat de screenshots die ik met ScreenShot2File of Screenshot Utility in games maak zwart zijn..
Als ik gewoon met printscreen een screenshot maak werkt het prima, maar mijn bedoeling is juist om gelijk mijn screenshot op te slaan zonder shot voor shot te hoeven plakken in bijv Photoshop

Iemand die dit probleem kent, of een oplossing heeft?

Ik hoor 't graag :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Misschien heeft dat proggie moeite omdat je naar een andere videokaart bent gegaan. Begin eens met het proggie opnieuw te installeren.

Verwijderd

buiten dat kan dat best een beveiliging zijn. Ik had het ook altijd als ik met progjes screens wilde maken van (slechte) pr0n films ghehe XD

Verwijderd

Topicstarter
@ PilatuS: ik heb het al opnieuw geinstalleerd, maar bijvoorbeeld @ Crysis kan ik helemaal geen screenshots maken..ook niet met printscreen...

Verwijderd

Waar zie jij Crysis? Ben ik nu blind?

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:54:
buiten dat kan dat best een beveiliging zijn. Ik had het ook altijd als ik met progjes screens wilde maken van (slechte) pr0n films ghehe XD
Dat staat hier los van. Heeft heel erg waarschijnlijk gewoon met hardware overlay te maken :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-07 06:53

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:13:
@ PilatuS: ik heb het al opnieuw geinstalleerd, maar bijvoorbeeld @ Crysis kan ik helemaal geen screenshots maken..ook niet met printscreen...
Dx10 overlay ;) De nieuwste fraps (2.9.2) kan hier wél mee overweg zover ik weet.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:14:
Waar zie jij Crysis? Ben ik nu blind?
Ik zag net Crysis @ mn beeldscherm :)

Verwijderd

Topicstarter
MOAW schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:19:
[...]

Dx10 overlay ;) De nieuwste fraps (2.9.2) kan hier wél mee overweg zover ik weet.
Kijk, hier heb ik wat aan..dacht idd al dat het iets met DX10 te maken had..
Maar dan snap ik niet dat ik ook geen screenshots bij bijv NFS Pro Street kan maken aangezien dat een DX9 game is..of zijn het dan puur m'n drivers die het probleem geven :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:26:
[...]

Kijk, hier heb ik wat aan..dacht idd al dat het iets met DX10 te maken had..
Maar dan snap ik niet dat ik ook geen screenshots bij bijv NFS Pro Street kan maken aangezien dat een DX9 game is..of zijn het dan puur m'n drivers die het probleem geven :9

-nutteloze post sorry-
Nu ben je me kwijt XD
Drivers, DX9, DX10 geen idee.. auw men hoofd,

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-07 21:32
Tikje naar CSA. Dit heeft niets met games te maken aangezien je losse software hiervoor gebruikt :)
Pagina: 1