Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Lange username sloopt layout

Pagina: 1
Acties:

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lange usernames (zoals COMPUTERNERDNR1) zorgen ervoor dat onder Safari (Version 3.0.3 (522.12.1)) op Mac Os X (Version 10.4.10, Build 8R218) de aantal reacties niet zichtbaar zijn in myReact (NOS als favo-forum staan) en ook niet in deze user zijn eigen rmyReact. Is het een idee om de username af te kappen zodat deze gegevens wel zichtbaar blijven?

Voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://rvandenblink.nl/myreactscreenie.png

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:06

crisp

Devver

Pixelated

Het is niet zozeer de lengte van de usernaam (15 is tevens het maximum dat mogelijk is) maar ook het feit dat hoofdletters nu eenmaal meer ruimte innemen.
Al met al is dit wel nogal een uitzonderlijke situatie. De topiclisting in NOS heeft er zo te zien niet onder te leiden en onder windows (waar de spatiering van letters iets compacter is) is het ook in myReact geen groot probleem.

Ik ben genegen dit te laten vallen onder 'live with it'; afkappen is immers ook niet echt netjes...

Intentionally left blank

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
crisp schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:00:
Het is niet zozeer de lengte van de usernaam (15 is tevens het maximum dat mogelijk is) maar ook het feit dat hoofdletters nu eenmaal meer ruimte innemen.
Al met al is dit wel nogal een uitzonderlijke situatie. De topiclisting in NOS heeft er zo te zien niet onder te leiden en onder windows (waar de spatiering van letters iets compacter is) is het ook in myReact geen groot probleem.

Ik ben genegen dit te laten vallen onder 'live with it'; afkappen is immers ook niet echt netjes...
Is goed hoor ;) Het viel me op dus vandaar ;)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
crisp schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:00:
Het DT zou deze user het probleem kunnen voorleggen en vragen of hij gratis en voor niets een nickchange wil naar iets anders, een naam in kleine letters ofzo :) .

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Beetje overdreven om zoiets te doen imo, zo vaak komt dit nou ook weer niet voor.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Daarom is het juist iets wat het DT kan doen...

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Het gaat onder windows wel mis zodra een van zijn topics meer dan 999 replies krijgt ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1