[SABnzbd] Langzaam?

Pagina: 1
Acties:
  • 852 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-01 19:07

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
Ik gebruik sinds ik een Mac heb SABnzbd en het draaide altijd perfect. Sinds een paar dagen niet meer though; SABnzbd is nu heel erg traag.
Als ik gewoon naar http://localhost:8080/sabnzbd ga duurt dit enorm lang, 2-5 minuten. En als ik een naar een andere tab wil ook. Ik snap niet wat het probleem is, de app package is wel een beetje groot geworden dus deze heb ik verwijderd en meteen de nieuwste gedownload maar het gebeurd nog steeds :(
Iemand die me kan helpen hiermee?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

offtopic:
wat een naam voor een applicatie :X

Volgens http://sourceforge.net/projects/sabnzbd/ is het een python webinterface. Misschien dat je python versie is geupgrade?

Je kunt in ieder geval eens met Console naar je logs kijken of daar geen rare meldingen in voor komen en die dan hier posten, wij kunnen niet echt in jouw computer kijken namelijk :)

offtopic:
oh ja, en volgens sourceforge is het project ook abandoned, dus misschien meteen een reden om naar een alternatief te kijken?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
Thanks voor de tips, zal eens kijken. Python is idd geupgrade, weet niet of dat uit moet maken.

Het project is trouwens niet abandoned, de nieuwste beta is net uit. Misschien maintained de author niet zelf de SF pagina?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:34
SABnzbd is een fijn programma. Mocht het allemaal niet lukken... een alternatief is hellanzb, maar daarvoor moet je ruim 1 GB aan Xtools installeren en het is allemaal net wat ingewikkelder om te installeren.

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 14-11-2007 19:50 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
Hoedje schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:50:
SABnzbd is een fijn programma. Mocht het allemaal niet lukken... een alternatief is hellanzb, maar daarvoor moet je ruim 1 GB aan Xtools installeren en het is allemaal net wat ingewikkelder om te installeren.
Ik heb idd net maar hellanzb geinstalleerd, was wat meer werk ja maar deze doet ook goed zijn werk. Mis toch de web-interface van SABnzbd maar misschien kan ik wel wennen aan hellanzb :)

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:04
Dashboard widget voor hellanzb is hier te vinden. Geen volledige vervanging voor de webinterface, maar het komt een heel eind imo.

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01-2025

Algurgazan

Ome Bob

anders is er nog zussaweb, een php web inferface unit voor hellanzb!

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
Oh wow thanks voor de tips. Ziet er naar uit dat ik SABnzbd helemaal niet meer nodig heb :Y)

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

En als je zelfs van alle bovengenoemde programma's niet gelukkig kan worden is er nog ninan :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• MACNON
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08-2018
VERLATE TIP: Ik had dit probleem ook met Sabnzbd+, verwijder de INI file (staat ergens op root niveau) en stel de boel nieuw in.

Ik heb weer volle bak snelheid.

[ Voor 4% gewijzigd door MACNON op 19-07-2009 12:51 ]

Pagina: 1