Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
wat een naam voor een applicatie
Volgens http://sourceforge.net/projects/sabnzbd/ is het een python webinterface. Misschien dat je python versie is geupgrade?
Je kunt in ieder geval eens met Console naar je logs kijken of daar geen rare meldingen in voor komen en die dan hier posten, wij kunnen niet echt in jouw computer kijken namelijk
oh ja, en volgens sourceforge is het project ook abandoned, dus misschien meteen een reden om naar een alternatief te kijken?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Het project is trouwens niet abandoned, de nieuwste beta is net uit. Misschien maintained de author niet zelf de SF pagina?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 14-11-2007 19:50 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb idd net maar hellanzb geinstalleerd, was wat meer werk ja maar deze doet ook goed zijn werk. Mis toch de web-interface van SABnzbd maar misschien kan ik wel wennen aan hellanzbHoedje schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:50:
SABnzbd is een fijn programma. Mocht het allemaal niet lukken... een alternatief is hellanzb, maar daarvoor moet je ruim 1 GB aan Xtools installeren en het is allemaal net wat ingewikkelder om te installeren.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Ik heb weer volle bak snelheid.
[ Voor 4% gewijzigd door MACNON op 19-07-2009 12:51 ]