Toon posts:

Oud Mobotje geen idee welke versie PCI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oud mobotje, met een amd 120je erin (233mmx is maximum wat er in past). Twee slotjes voor DIMM. Volgens mij heette die VX-pro, maar schiet me er niet op neer. Nu wil ik een pci kaartje gaan kopen, waarvan op de doos staat 'Available PCI v.2.x expansion slot for Dxr2 board (PCI rev.2.1 recommended)'. Het probleem is dat ik geen idee heb of ik dat heb, de ja of de nee... Wie helpt me?

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Kun je iets meer info over het bord geven? Staat er ergens een typenummer/merk/FCC ID ?

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 februari 2001 15:38 schreef Chemist het volgende:
Kun je iets meer info over het bord geven? Staat er ergens een typenummer/merk/FCC ID ?
Ik zit nu op me werk, en drie maal raden waar die pc staat...

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 14:19

Opa

Nu Multifocaal!

VX Pro is een soort VIA VP2 of VP3 dacht ik, in ieder geval een verzamelnaam van niet Intel chipsets.

Je bord moet dus minimaal PCI v2.0 specs hebben. Als je thuis ff het type opzoekt aan de hand van FCC ID# (in www.fcc.gov kan je dan de fabrikant terugvinden) kan je misschien een reference manual downen waar dat in staat.

Of zoek ff op wat de PCI v 2.0 spec precies in houdt, hoe lang die al bestaat en zo...

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 15:39 schreef BlaxLash het volgende:

[..]

Ik zit nu op me werk, en drie maal raden waar die pc staat...
Die staat zeker vlak naast je...:P

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 14:19

Opa

Nu Multifocaal!

[edit mode]
heej, nou ben ik ook slachtoffer van de "mysterieuze dubbelpost-met-time-offset"
:? |:(
[/edit mode]

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1