Toon posts:

Op meerdere plaatsen telefoneren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb sinds kort adsl en telefoon en ben zeer tevreden, nu wil ik op de camping ook adsl van Telfort nemen.

Mijn vraag kan ik daar dan ook telefoneren met mijn inlog gegevens van de woning.

Gr. Rakker

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:20

BCC

Het is gewoon VOIP, dus ik zou niet weten waarom niet. Of telford moet dat hebben dichtgetimmerd.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Internet is niet locatie gebonden. Dus in theorie kan het altijd. Enige wat Telfort waarschijnlijk gedaan heeft is de SIP registraties beperken tot het eigen netwerk. Dus het moet gewoon kunnen. Als ze het op IP adres zouden gaan filteren, dan zou je een vast IP moeten hebben, wat je dus niet hebt. Dus ik acht de kans heel groot (zo'n 99 procent) dat je gewoon op een andere locatie je voip gegevens kan gebruiken. De OPTA zal daar vast niet blij mee zijn en de algemene voorwaarden zullen er vast ook wel iets over schrijven. Dus ga die maar even lezen.