[NFS:ProStreet] Kan profiel niet opslaan

Pagina: 1
Acties:

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:21
Game: Need for Speed: ProStreet
Besturingssysteem: Windows vista 32bit
Probleem: Kan profiel niet opslaan

Ik had hetzelfde probleem met most wanted alleen lukte het daar soms wel. Maar nu kan ik dus helemaal geen profiel opslaan. Ik hoop dat iemand een oplossing weet, want het is best lastig om nu te spelen.

Extra:
Ik heb "mijn documenten" op een andere locatie staan, namelijk de D partitie. Ik weet niet of dit ermee te maken heeft aangezien ik het probleem ook had bij most wanted en hij daar de saves bewaarde in de installatie map en ik denk dat dit nu ook zo is.

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 21:49
Ik heb dit probleem ook gehad met need for speed carbon. De enige oplossing die ik zag was windows vista opnieuw installeren. Het heeft dus te maken met je mijn documenten locatie die verzet is op andere locatie.
Ik had geprobeerd om de mappen op de c schijf terug aan te maken maar dit was geen oplossing.
Succes

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:21
oke bedankt, dan verwijder ik het spel maar weer het is het niet waard om vista opnieuw te installeren

EDIT: Het terug zetten van mijn documenten werkt dus ik kan nu spelen, Maar nu heb ik het probleem dat mijn laptop na 20 minuten oververhit raakt en zichzelfs uitzet ;(

[ Voor 45% gewijzigd door thriller op 15-11-2007 19:30 ]