Toon posts:

vragen omtrent de sony 32d3000

Pagina: 1
Acties:
  • 364 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik ben van plan om binnen nu en eind dit jaar een mooi 32'' lcd-scherm te halen. Ik ben de afgelopen week dan ook vrijwel alleen maar bezig geweest met het afstruimen van het internet, op zoek naar een mooi lcd-panel. Ik twijfel tussen de twee beste 32'' lcd's van dit moment: de panasonic lx70 en de sony 32d3000. Mijn voorkeur op dit moment gaat uit naar de sony, echter is de prijs op dit moment voor mij nog net iets te veel van het goede. Ik heb bij een aantal dignen wat hulp nodig, en zou het erg waarderen als iemand mij hulp biedt.

Ten eerste doet het schijnlijk de ronde dat de 32d3000 uit de markt gaat... Weet iemand hier meer over?

Ten tweede ben ik van plan om mijn pc aan mijn toekomstige scherm aan te sluiten. Ik heb vernomen dat het sony-toestel een aparte aansluiting heeft voor naar de pc. Ik hebe chter in Deel 3 van dit topic gelezen dat de 100Hz en 24p functies vervallen. Echter kan de tv ook via hdmi aangesloten worden, hiervan zou ik graag een paar dingen weten: Zijn de eerdergenoemde functies als ik op mn pc een 720p videobestand afspeel wel van toepassing? En als dit dus niet zo is, heb ik dus vrijwel niks aan de extra opties die de 32d3000 biedt ten opzichte van het panasonic lx70 toestel? Daarnaats, kan iemand mij vertellen hoe een 720p-videobestand eruit ziet op de 3

Ten derde, is het waarschijnlijk dat sony tijdens de kerstperiode de prijzen zal laten zakken?

edit:Nog een vraagje trouwens! De 32d3000 heeft een optical audio uitgang, zit er een kaliteitsverschil als ik via deze uitgang mn z-5500 aansluit, of via de andere audio-uitgang?

2d300?

Alvast hartstikke bedankt!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:39
In de C'T van december 2007 worden een aantal 100Hz 32" LCD TV's verge;eken waaronder de Panasonic 32lx70 en de Sony 32d3000.
Om een lang verhaal kort te maken kwam de Sony er iets beter uit dan de pana

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.