Toon posts:

[Crysis] Game start in window i.p.v. full screen

Pagina: 1
Acties:
  • 855 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wat kan ik hier aan doen?

ik heb het origineel sinds vandaag binnen en bij de demo had ik hier ook last van

c2d e6600
en8600gt
2gb ram
vista premium

dual screen :
22inch breedbeeld
19inch gewoon beeld

ik game altijd op de 22inch screen

ik heb veel spellen maar alleen bij crysis heb ik hier last van

en elke keer moet ik em opnieuw instellen naar full screen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 16:35 ]

Verwijderd

Hier dezelfde problemen, ook met 22 inch. Het grappige is wel dat ik nu kan zien of iemand wat tegen met zegt met msn, en aanklikken en chatten.
Net ook vastloper gehad.

spec:
c2d e6600
xfx 8800 ultra
vista ultimate

Verwijderd

Heeft iemand al een verklaring voor dit probleem? Ik heb het zelf namelijk ook, en ik vind het wel erg irritant. Het is gekomen nadat ik een keer tijdens de game alt-tab drukte, nu start het spel nooit meer in full screen op.

Edit: Ben er nu achter dat Alt+Enter helpt en het weer in full screen laat draaien, misschien een tip voor de anderen die het probleem ook hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 01:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:54:
Heeft iemand al een verklaring voor dit probleem? Ik heb het zelf namelijk ook, en ik vind het wel erg irritant. Het is gekomen nadat ik een keer tijdens de game alt-tab drukte, nu start het spel nooit meer in full screen op.

Edit: Ben er nu achter dat Alt+Enter helpt en het weer in full screen laat draaien, misschien een tip voor de anderen die het probleem ook hebben.
Staat hier dan helemaal niets vermeld in de beschrijving of de game lay out betreffende de controls ? Op zich is het wel een mooie functie om te schakelen tussen full screen en windowed maar het lijkt me dat het zwaar is voor de videokaart voor crashes. Nvidia zal wel weer snel met een update uitkomen :)

• djflue
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 15:22
tis heel makkelijk, gewoon bij options
system options
en dan full screen aanvinken

Verwijderd

Topicstarter
djflue schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:43:
tis heel makkelijk, gewoon bij options
system options
en dan full screen aanvinken