Toon posts:

Moederbord Kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers ik heb een probleempje. Ik heb sinds 1,5 maand een nieuwe pc:

CPU: AMD X2 6000
MOBO: Asus M2N-E
RAM: 2x 1 GB xms2
Graka: Eax1950pro
HDD Western Digital 320GB
Toetsenbord: logitech media keyboard PS/2

Alles is verder goed totdat ik gister avond ging gamen mijn spel karakter/auto ging naar rechts hoe dan ook.

Games die ik allemaal geprobeerd heb te doen:
Testdrive U
Trackmania
Gta SA
QuakeIII
Call Of Duty 2

Dingen die ik heb geprobeerd om het op te lossen:
Cmos Clear
Cmos Flash
Ander toetsenbord USB en PS/2
Nieuwe Drivers
Schone Windows Install
Ik heb ook geprobeerd te zoeken op het forum, maar ik ben niet zo'n held in woorden bedenken.

hebben jullie dit probleem wel eens gehad of weten jullie een oplossing ik hoor het graag.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57

The Third Man

The Third Jellyfish

Dus het lijkt alsof pijltje-naar-rechts vast zit maar in werkelijkheid is dat niet zo? Komt dit probleem dan ook naar voren als je een tekstje tikt: je gaat naar het begin van de regel en dan schuift de cursor uit zichzelf weer naar rechts? Heb je ook al geprobeerd of het probleem dan optreedt in veilige modus van Windows?

Verwijderd

Lekkere Kwal schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:25:
Dus het lijkt alsof pijltje-naar-rechts vast zit maar in werkelijkheid is dat niet zo? Komt dit probleem dan ook naar voren als je een tekstje tikt: je gaat naar het begin van de regel en dan schuift de cursor uit zichzelf weer naar rechts? Heb je ook al geprobeerd of het probleem dan optreedt in veilige modus van Windows?
Dat zou Wessel inderdaad moeten doen, maar hij heeft ook al een clean install gedaan staat in de openings post

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-03 19:10
Heb je geen joystick aangesloten oid, welke niet goed gecalibreerd is?

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09-2025
Clean install kan nog steeds driverprobleem betekenen, dat sluit je uit met veiligemodus.
Give it a try!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57

The Third Man

The Third Jellyfish

Maar een installatie + drivers is al geen schone install meer ;) En daarnaast beschrijft hij enkel het probleem tijdens het gamen dus wellicht is het aan een game gerelateerd. Eigenlijk is de beste test opstarten van een Linux Live-CD zoals Knoppix.

Verwijderd

Topicstarter
@ stijnd ik heb inderdaad een niet gekalibreerde joystick er aan hangen ik zal hem eens los koppelen.

Dom Dom Dom, was helemaal vergeten dat er een joystick aan zat hij lag ergens achter mij bureau. Dit topic kan dicht. Problem solved!

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 17:12 ]

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-03 20:48

Sebazzz

3dp

Niet zo slim :+

Maare, Topics gaan op GoT alleen dicht als je niet aan de policy voldoet ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Pagina: 1