Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Anchor komt in titel

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 19:17
Hey mensen!

Ik voeg belangrijke topics die ik volg altijd toe aan mijn favorieten in mijn browser, en dan gaat het om de nieuwste post (zodat ik weet waar ik ben gebleven bij nieuwe posts).
Dit doe ik dus mbv. de anchor.

Ik overschrijf altijd de oude bookmark, maar in dit topic komt de anchor in de titel van de pagina te staan, dus voegt hij hem toe zonder de vorige te overschrijven.

Voorbeeld url: FaNtJuH in "[Ervaringen]Acer Aspire 5920G"

Mijn request; kunnen jullie die anchor uit de titel verwijderen?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

sidetrack: je weet dat we ook de sessiereset hebben waarmee je dus aan de rode mapjes en de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark_message_new.gif enzo kan zien of een bericht nieuw is? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Welke browser gaat het eigenlijk over? Want als ik de link die je post bookmark in Firefox 2.0.0.9 dan krijg ik gewoon de page title te zien, zonder iets dergelijks als een Anchor :?

Ah, ik zie het al, wel als ik het linkje zelf bookmark. Als ik de pagina open en dan in de pagina rechts-klik en dan bookmark dan gaat het wel goed. Wellicht dat je voortaan dat dus kan doen?

Is gewoon normaal gedrag denk ik dat de tekst van het linkje wordt overgenomen als bookmark titel. Daar kan GoT denk ik niet echt iets aan doen. Behalve door de URL's van forum posts niet te parsen als <$nick in $topic>, maar als <$topic>, maar dat is natuurlijk niet echt handig :P

[ Voor 56% gewijzigd door Orion84 op 14-11-2007 15:23 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:23

sanzut

It's always christmas time

ik begrijp je verkeerd of ik zie het probleem niet, omdat het bij mij wel goed werkt?

• plofkip
Ik gebruik het ook in een ander topic: Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Die heeft er geen last van...

Je kunt het heel makkelijk zien door naar er op de URL te klikken en dan naar de titel in de browser te kijken, bij die van de N95 zie je geen anchor tekst in de titel, bij die over de acer wel. Is dus niet standaard...

[ Voor 44% gewijzigd door plofkip op 14-11-2007 17:54 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zie bij geen van beiden een anchor in de pagina titel. Ik krijg alleen een anchor in mijn bookmark titel als ik direct de link bookmark. Ipv die eerst te openen en dan de pagina te bookmarken.

Niet in Firefox en ook niet in IE7.

[ Voor 9% gewijzigd door Orion84 op 14-11-2007 19:04 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• plofkip
Afbeeldingslocatie: http://www.kipusoep.nl/screen.png

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 11:03

silverstorm

tearing me apart

Het is een bug in IE7. Zodra je een #in je url hebt meukt, dat IE7 daardoor flink over de zeik gaat dat hij het in de topic zet. Why? bel MS, probeer maar eens https://mijn.postbank.nl/...eren/SesamLoginServlet#12

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• plofkip
silverstorm schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:02:
Het is een bug in IE7. Zodra je een #in je url hebt meukt, dat IE7 daardoor flink over de zeik gaat dat hij het in de topic zet. Why? bel MS, probeer maar eens https://mijn.postbank.nl/...eren/SesamLoginServlet#12
Hoe komt het dan dat bij die link van jou het niet gebeurt en bij dit topic en die over de N95 ook niet?

• silverstorm

silverstorm

tearing me apart

vreemd, en als je nog keer op enter drukt in je adresbalk? Het is een bepaald iets wat getriggerd wordt. Het fijne weet ik er niet precies van en heb ook geen IE7 hier tot mijn beschikking. Ik zal thuis wel even kijken wat het precies is.

Het sysadmin irc-cafe

Verwijderd

Klopt is een bekend probleem van IE7 (en volgens mij ook IE6) ik geloof icm met flash, deze zet dan de anchor in de titel.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 21:44 ]

• silverstorm

silverstorm

tearing me apart

Ok nu is het wachten op een leuke opmerking van crisp over IE...

Het sysadmin irc-cafe

Verwijderd

Mwah ik geloof dat de oorzaak voor de bug bij Flash lag en niet zozeer bij IE (hoewel dit natuurlijk komt doordat Flash werkt via Active-X maar toch).

Ook zijn het maar een paar versies die er last van hebben waardoor het eigenlijk te verwaarlozen is.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie het hier inderdaad ook gebeuren in IE6. In CSL draait verder inderdaad ook tijdelijk een flashbanner van HP. Lijkt me overduidelijk gewoon buggy behaviour waar wij zelf weinig aan kunnen doen.
silverstorm schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:49:
Ok nu is het wachten op een leuke opmerking van crisp over IE...
Dat het een roestig oud stuk schroot is dat al jaren geleden de vuilverbranding in had moeten gaan in plaats van opgelapt te worden en nu een roestig oud stuk schroot met een laagje Hammerite en een nieuw versienummer is? :P

Intentionally left blank

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

He, vanaf april 2008 wordt de component activation verwijderd, dus niet gaan roepen dat het een oud stuk schroot met een laagje hammerite en nieuw versienummer is :(

Er wordt wel degelijk aan vooruitgang gedacht en ontwikkeld :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Tsja, het uitvechten van dat patent-dispuut over de rug van de gebruikersgroep en webdevelopers was in ieder geval een achteruitgang, dus wat dat betreft zou je het terugdraaien van de 'click to activate' behaviour natuurlijk weer als vooruitgang kunnen zien (zelfs al ben je dan al met al nog geen stap verder gekomen en laat je IE6 gebruikers alsnog in de kou staan en zijn de JS-workarounds dus nog jarenlang noodzakelijk)...

Anyway, aangezien wij dus niets kunnen doen aan deze IE-bug is dit case closed voor ons...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.