Artikel "Microsoft introduceert nieuwe..." verwarrend

Pagina: 1
Acties:

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46
Ik vind het artikel nieuws: Microsoft introduceert nieuwe serversoftware voor supercomputers verwarrend over komen. Vooral de laatste zin van de inleidende alina is dat. Waar komt ineens Red Hat vandaan? Wat voor deal? Door de overeenkomst in naam lijkt het erop alsof Red Hat een deal sluit met Microsoft op de een of andere manier.

Ik denk dat het beter zou zijn om die zin daar weg te halen, en eventueel nieuws over Red Hat pas later te introduceren, áls je het al wil noemen in een artikel dat volgens de kop over Microsoft gaat en niet over Red Hat. Anders zou je het artikel moeten hernoemen naar iets van "SC07: nieuwe supercomputersoftware aangekondigd" of iets in die geest, zodat het neutraal is over welk bedrijf het gaat.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Ik denk ook dat het ten minste in een andere allinea thuis hoort. Nu moest ik er ook drie keer over lezen voor ik het helemaal door had.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Met een zinnetje erbij wat duidelijker? :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46
Nee, de eerste alinea is nog net zo onduidelijk.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant