Toon posts:

[W2k server] Software om bestandsstructuur weer te geven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik ben bezig met een servermigratieplan te schrijven, en wil nu van alle data die er op het netwerk beschikbaar is een lijst maken van de mapstructuur en de rechten van de gebruikers hiervan.

Aangezien dit best veel werk is, was ik benieuwd of er software beschikbaar is die dit automatisch voor mij uit kan voeren. Ik heb ondertussen al een beetje zitten googlen, maar kan niet echt vinden wat ik wil hebben.

Weten jullie mogelijk iets ??

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:34:
Ik heb ondertussen al een beetje zitten googlen, maar kan niet echt vinden wat ik wil hebben.

Weten jullie mogelijk iets ??
Wat wil je precies hebben dan?

Er zijn volop tools beschikbaar, maar zonder dat je aangeeft waarom tool X niet voldoet of tool Y te beperkt is heeft een topic openen weinig nut natuurlijk :)

Dan loop je gewoon met een boodschappenlijstje te adverteren.
Maar een voorbeeld van utilities en het gebruik kan je ook in alt-92 in "[Thema Topic] Monitoring" vinden..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, ik heb al een aantal tools geprobeerd, maar deze geven niet de rechten bij de mappen weer.
Ik wil een mappenstructuur kunnen maken in treevorm, en dan daar de rechten van de gebruikers bij hebben die zij op die map hebben.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke tools heb je zoal al geprobeerd dan? Als je begint met die te vertellen, voorkom je ook een beetje dat wij diezelfde tools gaan opnoemen? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:49:
Welke tools heb je zoal al geprobeerd dan? Als je begint met die te vertellen, voorkom je ook een beetje dat wij diezelfde tools gaan opnoemen? :)
Tree en dirprint

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

AccessChk bekeken? :)
Pagina: 1