iTunes 7.5 en cover flow probleem iBook G3

Pagina: 1
Acties:

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:01
Ik heb net een tweedehands iBook aangeschaft met een G3 500Mhz-640MB RAM-40GB harddisk en OSX 10.4.10

Ik gebruik Itunes versie 7 (laatste versie via apple gedownload). De eerste keer dat ik mijn albums importeer gaat alles prima en werkt cover flow uitstekend. Alleen als ik dan een keer opnieuw opstart dan krijg ik niet meer de albums te zien in de cover flow maar een afspiegeling van mn desktop. Iemand enig idee hoe dit kan komen? Het gebeurt ook op een willekeurig moment ik ben er nog niet achter wat dit triggert.

Ik heb na het opstarten van Itunes nog zo'n 300-350MB geheugen vrij dus daar lijkt het me niet aan te liggen.

NB zelf itunes al een keer gedeinstalleerd en weer opnieuw maar dat mocht ook niet baten.

[ Voor 12% gewijzigd door nadd op 14-11-2007 14:16 ]

• nadd
klein schopje, niemand enig idee? Nieuw toegevoegde CD's blijven het nu wel doen.

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:32

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Misschien zit er iets niet lekker in de library. (mp3 library, of i-tunes settings?)
Misschien kun je de library nu weer leeg gooien, en dan nogmaals je albums importeren? beter nu als op een later moment denk ik.... Vooral ook omdat je zegt dat het met nieuwe wel goed gaat?

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• nadd
Ja maar dat is een beetje het probleem, library nu ook al een paar keer weggegooid en dan na een reboot of andere activiteit is ie opeens wel weer verstoord. Alleen wel raar dat een paar albums die ik veel later handmatig heb toegevoegd het tot nu toe wel blijven doen.