Toon posts:

Verschil 5000+ en 6000+

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wil een mijn pc upgraden, alleen zit ik te twijfelen om welke processor ik kan halen.
Heeft iemand enige ervaringen met deze processors? :o
Athlon™ 64 X2 5000+
Athlon™ 64 X2 6000+
Prijsverschil is ong 50 euro, kan ik beter de 5000+ halen en 50 euro ergens anders uit besteden? ;)

IIG Bedankt Tweakers }:O

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

5000+ en extra RAM voor de overrige 50 euro lijkt me een goede investering, mits je nog RAM bij kan plaatsen en je 2GB of minder hebt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zou zelf de RAM er bij kopen, echter weet ik niet wat voor systeem je al hebt. Ook weet ik niet als je moederbord wel deze CPU kan ondersteunen domweg omdat je te weinig informatie geeft.

Wauw, een sig!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56

timovd

Voorsprong door techniek

€50,- Verschil. Als de 5000+ €50,- kost, is het een groot verschil, maar als 'ie €500,- kost is het verschil klein. Er mist dus wat info in je OP.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:09:
Ik zou zelf de RAM er bij kopen, echter weet ik niet wat voor systeem je al hebt. Ook weet ik niet als je moederbord wel deze CPU kan ondersteunen domweg omdat je te weinig informatie geeft.
haha, ik zal der even wat extra informatie bij zetten _/-\o_

Ik moet eigenlijk een nieuwe Mobo kopen, nieuw Geheugen en een nieuwe Processor, ik kan van een maat van me een nVidia Club 3D 8600 GT Overclocked overkopen, en ik wil ong voor dat Mobo, Processor en Geheugen 200 á 300 euro uitgeven,

Bedankt voor jullie snelle reactie _/-\o_

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 18:02
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:13:
[...]

haha, ik zal der even wat extra informatie bij zetten _/-\o_

Ik moet eigenlijk een nieuwe Mobo kopen, nieuw Geheugen en een nieuwe Processor, ik kan van een maat van me een nVidia Club 3D 8600 GT Overclocked overkopen, en ik wil ong voor dat Mobo, Processor en Geheugen 200 á 300 euro uitgeven,

Bedankt voor jullie snelle reactie _/-\o_
Met het budget wat je hebt en de videokaart die je sowieso koopt had ik het volgende gedaan:

6000+ (omdat je videokaart aan de lichte kant is) +/- € 150
2GB DDR800 +/- € 60 (dual-channel kitje van GEIL bijvoorbeeld)
Leuk mobo van welke merk dan ook met een beetje functionaliteit +/- € 90

Dan zit je op je € 300 + je videokaart die je sowieso zou kopen. Snel systeem en binnen budget... wat wil je nog meer. ;)

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 15:48

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Retaliator schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:14:
[...]

Met het budget wat je hebt en de videokaart die je sowieso koopt had ik het volgende gedaan:

6000+ (omdat je videokaart aan de lichte kant is) +/- € 150
2GB DDR800 +/- € 60 (dual-channel kitje van GEIL bijvoorbeeld)
Leuk mobo van welke merk dan ook met een beetje functionaliteit +/- € 90

Dan zit je op je € 300 + je videokaart die je sowieso zou kopen. Snel systeem en binnen budget... wat wil je nog meer. ;)
sluit ik me bij aan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1) boodschappenlijstjes keuren en "Welke ... moet ik kopen?" doen we op GoT niet aan. Een Tweaker kan zelf kiezen.
2) het verschil tussen twee CPUs in dezelfde familie kun je in tig benchmarks opzoeken, beetje eigen inzet mag ook wel...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.