function ctrl + F werkt niet in excel

Pagina: 1
Acties:
  • 5.595 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240211

Topicstarter
Hallo,

Mijn collega gebruikt regelmatig Excel, dagelijks maakt hij gebruik van de zoek function ctrl + F, om te zoeken in Excel. Op een dag was dit over, hij kon niet meer zoeken in Excel, maar sommige momenten wel. We hebben gecheckt of hij wel over het heel document zoekt etc. maar dit stond allemaal goed.

Office repair hebben we gedaan, maar geen resultaat, ook hebben we office opnieuw geïnstalleerd maar geen resultaat... enig idee waar het aan kan liggen? Document zelf moet wel goed zijn, omdat andere collega’s wel in kunnen zoeken.

Is het misschien een register fout? :?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Wát werkt er niet? gebeurt er helemaal niks of geeft hij geen resultaat terug? Hoe zoekt hij naar welke waarde/tekst?Wat wijzigde er op die bewuste dag? etc.

edit:
zie ook hieronder...
:)

[ Voor 25% gewijzigd door Lustucru op 14-11-2007 11:58 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT...

- Welke versie van Excel?
- Welk OS draait het op?
- Staan de shortcut-keys nog wel goed?
- Is de application data van je collega nog wel goed?
- Werkt de rest van Excel/Office ook nog wel goed?

Ik mis een beetje relevante informatie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij gebruikt Office 2003
Anderen shortcut-keys werken wel goed!
Het bestand, is gewoon goed andere collega`s kunnen wel zoeken in het document.
Jah, office werkt verder normaal alleen doet de ctrl + F function dus niet, hij doet niks! Hij laat wel het zoek venster zien, maar type je dan wat in bijvoorbeeld: huis, dan zoekt hij gewoon niet.

Het probleem is elke dag opnieuw de laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:04

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Is de optie zoeken via "Bewerken" wel beschikbaar en kan de gebruiker daar wel gebruik van maken?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die optie is inderdaad wel beschikbaar, maar het rare van het hele verhaal dat de ene x werkt de zoek function wel en de andere keer weer niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 17:36
Zit er niet toevallig een macro in het geopende Excel-document of in een van de add-ons die gekoppeld is aan ctrl+F?

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het is bij elke excel document, ook excel documenten die geen macro`s inzich hebben... wat bedoel je exact met add-ons die gekoppeld zijn aan ctrl+F?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 17:36
Dat zijn de .xla-files die onder Tools>Add-Ins... staan. Daarin kunnen ook macro's staan, en als die gekoppeld zijn aan ctrl+F, dan kan dat de standaardfunctie daarvan (zoeken) overrulen. Je kan dus kijken of het probleem verholpen wordt als je deze add-ins uitschakelt.
Overigens geldt hetzelfde voor de Excel-bestanden die in de XLSTART-directory staan (locatie staat in het tabblad General van de Options). Deze bestanden worden automatisch geopend wanneer je Excel opstart. Vaak staat hier een bestand (persnlk.xls o.i.d.) waarin de zelfgemaakte macro's staan.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
We hebben een nederlandse versie van 2003 dus als ik even goed na denk is dat dus tool=extra en add-ins=invoegtoepassingen

In de invoegtoepassingen zie ik wel een vinkje aanstaan bovenaan zonder dat daar tekst achterstaat...

Maar net zij mijn collega ook dat, als hij dan wel even doet, het opeens kan wezen dat hij het niet meer doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

maw, je hebt het dialoogvenster voor je neus, je klikt op zoeken en dan zie je niks gebeuren? Ook geen melding dat hij niks gevonden heeft en er is geen cel geslecteerd die aan je zoekopdracht voldoet? Wat gebeurt er als je op 'alles zoeken' klikt?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het probleem doet de laatste tijd niet meer voor! Dat klikt positief, toch weten we nog steeds niet waaraan het probleem heeft voorgedaan, maar goed het is ieder geval stabiel, laten we hopen dat het niet meer voordoet
Pagina: 1