Toon posts:

Rapid (rapit)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers.

Heel lang geleden, in het DOS tijdperk, was er eens een programma genaamd Rapid of Rapit.
Ik heb gezocht op google of ik er nog wat over terug kon vinden. Helaas is mij dit niet gelukt.
Kan iemand mij de goede kant opwijzen?

Graag wil ik namelijk de export functies van dit programma weten, omdat een klant namelijk nog steeds dit programma gebruikt.

Kent iemand misschien een Windows variant van dit programma?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:02

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

http://www.daveware.com/rapidgift.shtml :?
Is dat het programmaatje dat je zoekt?

Of heeft het te maken met Euphoria?

Kortom: give us more info :P

[ Voor 42% gewijzigd door Outerspace op 14-11-2007 11:34 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Men gebruikt het als een voorraad beheer systeem. Het werkt in DOS. Lijkt een beetje op Excel.
De omgeving ziet er echt uit als een spreadsheet. Ik heb vluchtig kunnen kijken.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je klant dit programma gebruikt; waarom gebruik je zijn kopie dan niet? Wie is de maker van dit programmal jij hebt veel meer informatie dan wij om dit probleem op te lossen; dus ik zie het nut van dit topic niet helemaal?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:02

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:55:
Men gebruikt het als een voorraad beheer systeem. Het werkt in DOS. Lijkt een beetje op Excel.
De omgeving ziet er echt uit als een spreadsheet. Ik heb vluchtig kunnen kijken.
Het is het bovenste linkje wat ik aanhaal (als ik het goed interpreteer). Kijk daar eens naar :)
RAPID software displays stock and commodity charts and provides tools for analysis; trendlines, grid lines, averages, et cetera. These tools are used to make trading decisions without fundamental knowledge of a stock or commodity.

[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 14-11-2007 12:14 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties. Het programma heet rapidFile. Heb het inmiddels gevonden en geinstalleerd.

Voor hen die het willen weten..

RapidFile kan exporteren naar lotus123, dbase 2 en 3 en naar csv.
Pagina: 1