[ALDI TV] Ervaringen met MD30325 TV gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 849 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 16:54
Sinds vandaag heeft de Aldi weer een TV in de aanbieding, een 32" LCD TV van het merk Medion voor €599.
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_46/BILD01.JPG

Details:
  • HD-ready
  • Fysieke resolutie: 1.366 x 768 pixels
  • Talrijke aansluitmogelijkheden waaronder 2 x SCART, S-Video, VGA, hoofdtelefoon, YUV
  • Inclusief afstandsbediening, wandbevestiging en netsnoer
  • Afmeting zonder voet: ca. 82,5 x 13 x 57 cm, afmeting met voet ca. 82,5 x 21 x 62 cm (b x d x h)
Na een bezoekje aan de Aldi bleek dat er nog maar 1 op voorraad was, een groot aantal was dus al verkocht. Met computers weet ik wel dat het met Medion wel goed zit, allemaal merkproducten worden in de machines gebruikt. Mijn vraag is of een tweaker een dergelijke TV vandaag op de kop heeft getikt een iets zinnigs kan zeggen over de kwaliteit van het beeld?

[ Voor 22% gewijzigd door SierdW op 14-11-2007 11:11 . Reden: Details copy/paste van Aldi ]

Verwijderd

Dan hoop ik dat de Lidl binnenkort ook met LCD's komt... :)

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13

Wallie

Herr

In de advertentie: "...met 2 analoge tuners voor het gelijktijdig volgen van 2 verschillende programma's..." leuk... zou het geluid dan ook door elkaar gaan? :+

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ook hierbij zal ongetwijfeld gelden dat er gewoon een Samsung/JVC/Grundig o.i.d. achter verstopt zit. Gezien de prijs zou ik er zelf echter toch niet voor kiezen.
Voor die € 599,- kun je op het internet ook wel bijv. een Samsung LE32S71B ofzo op de kop tikken.
Ziet er in mijn ogen toch iets gelikter uit, en je haalt gewoon een Samsung in huis.

Maar ja, aan de andere kant, 3 jaar garantie, Medion kennende gewoon aan huis, is ook wel een hele nette prijs. Plus dat je een winkel hebt waar je bij eventueel gezeik kan aankloppen.
Niet dat ze je zelf ergens mee kunnen helpen, maar goed, zij zijn de verkopende partij.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

In LCD aanbiedingen topic stond volgens mij een link naar een Duiste review die niet zo heel positief was. De kijkhoeken waren vrij slecht dacht ik. Maar je kunt natuurlijk het beste even voor de zekerheid zelf die review zoeken :)