[2003/XP] Adminpak in het engels op een Nederlandse XP.

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Voor het management van ons serverpark maken wij gebruik van de wel bekende adminpak.msi. Het serverpark bestaat uit Windows 2003 servers en Exchange. Tot op heden gebruiken de meeste mensen hier de AD tools via een remote desktop. Deze werkwijze willen we veranderen. Het is de bedoeling dat de beheerders de tools lokaal op hun laptop / werkstation kunnen gebruiken. Tot zover hopelijk een duidelijk verhaal. Maar nu...

De werkstations draaien een Nederlandse versie van XP en we willen nu de Adminpak in het engels gebruiken. Wat er nu gebeurt na het installeren van de adminpak is dat er nederlands en engels door elkaar heen gebruikt word. Zo zien we "delegate control" maar ook "nieuw venster hier".

Is er een manier om de AD tools / adminpak.msi te forceren naar engels?

Graag jullie hulp.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Volgens mij krijg je zaken als 'Nieuw venster hier' uit de MMC van je Windows en ik zou - behalve een MUI pack op Windows - dus niet weten hoe je dat kan veranderen :)

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 17:35

alm

elevator schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:13:
Volgens mij krijg je zaken als 'Nieuw venster hier' uit de MMC van je Windows en ik zou - behalve een MUI pack op Windows - dus niet weten hoe je dat kan veranderen :)
Een MUI pack kun je alleen gebruiken met de Engelstalige versie van Windows, niet met een Nederlandstalige versie. Maar dan nog, als je een Engelse versie omgezet hebt naar een Nederlandse dmv een Dutch MUI pakket, dan heb je het probleem denk ik niet opgelost. Helemaal Engelstalig draaien is de oplossing.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik was er al bang voor. Verder onderzoek, jullie input en tests hebben uitgewezen dat het draaien van een engelse XP inderdaad de enige oplossing is. Thanks voor de input.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum