mx510 probleem.

Pagina: 1
Acties:

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02 17:30
Hoi,

Ik heb sinds 2 weken een probleem met mijn mx510. Ik heb hem nu ongeveer 2 jaar en heb er nog nooit problemen mee gehad. Als ik achter de computer zit dan gooit hij zichzelf er soms gewoon uit en zet hij zichzelf er na een paar seconden weer in (je hoort dan dat geluidje wat je hoort als je een usb apparaat uit de uitgang haalt en na een paar seconden het geluidje wat je hoort als je een usb apparaat in zijn uitgang stopt). Dit is bijzonder irritant als ik aan het gamen ben. Het gebeurt ongeveer 1 keer per 5 minuten (soms wat langer soms wat korter).

Ik heb hem in mijn eigen computer in 3 verschillende usb uitgangen gepropt maar in elke uitgang deed hij dat. Ook heb ik mijn muis ongeveer een uur op een andere pc aangesloten en toen gebeurde er niets. Ook heb ik al enigzins op google gezocht maar weinig gevonden.

Bvd

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik denk dat je usb poorten te weinig stroom leveren. Ik merk het zelf soms ook. Ik heb de losse apparatuur thuis via een usb hub aangesloten, als ik daar de voeding van vergeet in te steken heb ik hetzelfde probleem.

Andere mogelijkheid: draadbreukje. (en toeval dat het probleem zich dan bij een andere pc niet voordoet)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02 17:30
Hoe moet ik dat oplossen dan? door nieuwe voeding te kopen?

Ik heb het pas sinds twee weken, voordien had ik nergens last van, als de voeding kapot is gegaan zou ik er toch bij meerdere hardware last van moeten hebben? Bijvoorbeeld mijn keyboard (want mijn keyboard doet dit niet en die zit ook op een usb uitgang aangesloten)?

[ Voor 19% gewijzigd door skillet op 14-11-2007 17:02 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou de USB drivers opnieuw kunnen isntalleren. Echter als jouw printer/scanner/joystick/usbstick (als je die hebt) ook hebt aangesloten op jouw PC en er niets aan de hand is, kan je het relateren aan je muis.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)