firmware WRT54g v7

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:23
Ik ben opzoek naar een goede firmware versie voor mij Linksys WRT54G v7
Degene die ik op de website van linksys had gevonden is een spaanse ( :? ) versie ( http://www-nl.linksys.com...ge=download#versiondetail)

Iemand die mij aan een nederlandse / engelse versie kan helpen?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

http://www-nl.linksys.com...ge=download#versiondetail is gewoon de EU 7.0.0.4 firmware hoor?

/linkt niet direct naar de download, maar gewoon in het drop-down menu Versie 7.0 kiezen.

[ Voor 74% gewijzigd door Exorcist op 13-11-2007 19:34 ]

• JvdM
Exorcist schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:33:
http://www-nl.linksys.com...ge=download#versiondetail is gewoon de EU 7.0.0.4 firmware hoor?

/linkt niet direct naar de download, maar gewoon in het drop-down menu Versie 7.0 kiezen.
Klopt, alleen het is een (volgens mij) spaanse taal....

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

JvdM schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:42:
[...]

Klopt, alleen het is een (volgens mij) spaanse taal....
Waar zie jij dat? Nergens in de release notes staat dit. Heb zelf ook WRT54G v7.0 met dié firmware..

• JvdM
Exorcist schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:43:
[...]

Waar zie jij dat? Nergens in de release notes staat dit. Heb zelf ook WRT54G v7.0 met dié firmware..
Omdat ik de firmware net op mn router heb gezet :)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

JvdM schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:52:
[...]

Omdat ik de firmware net op mn router heb gezet :)
Haha, ok, goeie..maar das vreemd. Ik had echt exact dezelfde firmware erop gezet, en die van mij is toch echt ENG.

• JvdM
Exorcist schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:59:
[...]

Haha, ok, goeie..maar das vreemd. Ik had echt exact dezelfde firmware erop gezet, en die van mij is toch echt ENG.
Is het een mogelijk dat jij je firmware online zet, en dat ik deze vervolgens inlaadt? Of wil je dat niet ivm privacy oid ;)
Of staat de originele firmware nog op je pc

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mijn e-mailadres staat in mn profiel, mail me daar op, dan stuur ik de firmware die ik nog op mn HDD heb.

• JvdM
Exorcist schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:15:
Mijn e-mailadres staat in mn profiel, mail me daar op, dan stuur ik de firmware die ik nog op mn HDD heb.
you've got mail!

• JvdM
Bedankt voor de firmware, maar hij blijft in zon rare taal, volgens mij geeft ie aan dat de firmware niet correct is ? :S terwijl t wel gewoon v7 is. Ik zal eerdaags even contact opnemen met linksys. Heb ook al geprobeerd om in de management mode te komen, dit lukt alleen niet

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

JvdM schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:15:
Bedankt voor de firmware, maar hij blijft in zon rare taal, volgens mij geeft ie aan dat de firmware niet correct is ? :S terwijl t wel gewoon v7 is. Ik zal eerdaags even contact opnemen met linksys. Heb ook al geprobeerd om in de management mode te komen, dit lukt alleen niet
Dan is er iets anders aan de hand. Ik heb dezelfde router met die firmware, geen vuiltje aan de lucht, Ben benieuwd naar wat Linksys meldt.
Pagina: 1