Toon posts:

Buitenantenne Digitenne van KPN & USB digitenne tuner

Pagina: 1
Acties:
  • 1.277 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om de buitenantenne Digitenne van KPN aan te sluiten op de USB Digitenne tuner (Anysee E30+) van KPN.

Ik heb dus gewoon een pc staan met de usb digitenne tuner en dit apparaat werkt dus alleen als ik het buiten het raam plaats. Dit is niet zo handig als het bijv. regent. Mijn idee is dus om de buitenantenne van KPN die wel tegen weer en wind kan aan te sluiten op de USB Digitenne Tuner zodat ik ook voor de raam een goed ontvangst heb.
Maar is dit mogelijk??

Verwijderd

Gewoon even uitproberen, en misschien kan KPN klantenservice hier een antwoord op geven?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 19:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zo'n medewerker van KPN zegt van niet, maar volgens mij zijn zowel de uitgang op de USB Digitenne Tuner waar de antenne op zit bevestigd hetzelfde als die van op die versterker zit.. Dus dat moet ook lukken denk ik alleen weet ik dit niet 100% zeker.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 13:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dit heeft weinig met VB te maken.
Ik gooi dit even naar VID.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-02 06:04
Heeft de Anysee een instelling voor een actieve antenne ? zo ja , dan kan je gewoon een buitenantenne eraan plaatsen , zo nee , dan het je nog een inserter nodig die je er tussen plaatst om te zorgen dan de buitenantenne 5 volt krijgt.