Toon posts:

[MSN] Standaard Icoontjes

Pagina: 1
Acties:
  • 1.671 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een tijdje te zoeken hoe ik de standaard icoontjes van msn kan verwijderen en kan vervangen met andere icoontjes zodat ik gewoon dezelfde toetscombinatie kan behouden.
Met Google word ik ook niets wijzer, want het enige wat me gezegd word is dat het niet kan. :(
Maar er moet toch bijna wel een manier zijn om dat te doen, of is dat gewoon omdat de persoon waarmee je praat wel de standaard emoticons heeft en msn die dan toch weergeeft in die persoon zijn vernster.

Ik heb Windows Live Messenger

Ik hoop dat jullie hier wel een oplossing voor hebben..

Alvast bedankt,

91rik

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 19:20 ]

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Na wat moeite kwam ik uit deze zin:
Maar er moet toch bijna wel een manier zijn om dat te doen, of is dat gewoon omdat hij anders toch niet werkt omdat hij anders toch niet doet omdat de persoon waarmee je praat wel de standaard emoticons heeft.
En het antwoord wat ik zou zeggen is dat wat hij toch wel zou kunnen maar niet werkt omdat de andere dat toch niet ziet omdat hij dat niet verandert heeft is dat hij andere instellingen gebruikt en hij dus niet kan zien dat jíj een andere emoticon aan de ander wilt laten zien met bijvoorbeeld een ;) emoticon zodat je in plaats van Afbeeldingslocatie: http://www.msgweb.nl/emoticons/wink_smile.gif Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif kan laten zien die natuurlijk veel cooler is maar helaas kan dat niet.

</hk>

[ Voor 3% gewijzigd door Muthas op 13-11-2007 19:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Muthas schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:15:
En het antwoord wat ik zou zeggen is dat wat hij toch wel zou kunnen maar niet werkt omdat de andere dat toch niet ziet omdat hij dat niet verandert heeft is dat hij andere instellingen gebruikt en hij dus niet kan zien dat jíj een andere emoticon aan de ander wilt laten zien met bijvoorbeeld een ;) emoticon zodat je in plaats van [afbeelding] [afbeelding] kan laten zien die natuurlijk veel cooler is maar helaas kan dat niet.
Jammer want ik wou inderdaad wat icoontjes zoals deze: ;) standaard in msn instellen. :P

Verwijderd

het is jammer genoeg onmogelijk inderdaad, anders had ik dat ook al tien keer gedaan :)

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 07:58

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Met een resource hacker/editor kan je alle smilies veranderen, maar degene met wie je chat ziet dan gewoon nog de standaard smilies. Maar je kan er dan nog wel zelf van genieten. :P

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Verwijderd

Topicstarter
Paddixx schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:29:
Met een resource hacker/editor kan je alle smilies veranderen, maar degene met wie je chat ziet dan gewoon nog de standaard smilies. Maar je kan er dan nog wel zelf van genieten. :P
Ja zoiets dacht ik al, gelukkig kan ik er de rest van de dag hier nog van genieten ;)

Verwijderd

En weet iemand misschien hoe ik het voor elkaar krijg om te zorgen dat de ontvanger mijn emoticons niet te zien krijgt. Als ik bij de opties alle emoticons uitschakel krijg ik niets meer te zien, maar de ontvanger nog steeds alles

HELP!!!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:17:
En weet iemand misschien hoe ik het voor elkaar krijg om te zorgen dat de ontvanger mijn emoticons niet te zien krijgt. Als ik bij de opties alle emoticons uitschakel krijg ik niets meer te zien, maar de ontvanger nog steeds alles

HELP!!!
Simpel, dat kan niet.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08-2025
Er is toch wel een optie in msn dat de ander moet aanzetten om jouw custom icons te zien? ik weet nog dat ik op een gegeven moment geen enkel standaard icoontje meer had maar alleen maar rare bewegende troep zonder dat ik ooit iets geinstalleerd had. Maar nu bedenk ik me dat dat misschien wel was op een pc waar meer mensen msn gebruikten...

• huorpalantir
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-06 14:34
Ik weet niet of mijn reply nog nut heeft aangezien de topic al meer dan 2 weken oud is, maar ik wil er toch nog mijn idee in gooien.

Met Stuff Plug 3, een plugin voor MSN, heb ik de standaard emoticons van Messenger vervangen door de :) :P ;) emoticons. Dat werkt helemaal prima! Het enige wat je hoeft te doen, is in de opties onder conversations de "allow replacing of default emoticons" aanzetten..

Nu ik toch bezig ben: weet iemand de Tweakers emoticons op internet te vinden als daadwerkelijke emoticons voor MSN? Als ik ze namelijk via Tweakers opsla als .gif dan moet ik ze eerst bewerken tot ze de juiste grootte hebben en dat lukt dan alleen met de niet-geanimeerde emoticons..

[ Voor 12% gewijzigd door huorpalantir op 19-01-2008 16:37 ]

Pagina: 1