Toon posts:

[Classic] Dell Optiplex GX110

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lo,

Kan iemand me informeren over een eventuele mogelijkheid voor een videokaart voor de Dell Optiplex GX110? Ik dacht dat er een AGP slot in hing, maar helaas..... Zijn er eigenlijk wel videokaarten voor dit model? Ik heb zelf het een en ander gezocht maar ik kom op weinig uit.

Plz help.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 19:25 ]

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Dan blijft alleen PCI nog over denk ik.
En daar heb je niet zoveel keus in...

Portfolio

Verwijderd

Ik heb ook zo'n oud ding gehad, en de enige optie was een pci kaartje. (dus geen pci-express)
Ik heb zelf het geluk gehad 2e hands een leuke te vinden.

Maar mocht je willen gamen, spaar door voor een nieuwe pc. :P
En anders, waarom geld uitgeven aan een andere videokaart? Maakt toch weinig of geen verschil...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:12:
Ik heb ook zo'n oud ding gehad, en de enige optie was een pci kaartje. (dus geen pci-express)
Ik heb zelf het geluk gehad 2e hands een leuke te vinden.

Maar mocht je willen gamen, spaar door voor een nieuwe pc. :P
En anders, waarom geld uitgeven aan een andere videokaart? Maakt toch weinig of geen verschil...
Haha, daar moet ik ff om lachen. Gamen op dat ding? :+ Ik wil gewoon weg wat meer grafisch kunnen/geheugen daar. Ik heb hem hier langs men goede pc staan.
Gurbe de n00b schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:10:
Dan blijft alleen PCI nog over denk ik.
En daar heb je niet zoveel keus in...
Denk ook niet dat hij DDR2 zal ondersteunen, dus nog minder keus :O

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 19:25 ]

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:23:
Denk ook niet dat hij DDR2 zal ondersteunen, dus nog minder keus :O
Het geheugen op de grafische kaart heeft niets te maken met wat het moederbord ondersteunt. Daar zorgt de grafische chip voor. Dus als er nu SDR, DDR, DDR2, DDR3 of DDR4 op dat kaartje zit, maakt niets uit :)

Yes, but no.

Verwijderd

Topicstarter
mieJas schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:39:
[...]

Het geheugen op de grafische kaart heeft niets te maken met wat het moederbord ondersteunt. Daar zorgt de grafische chip voor. Dus als er nu SDR, DDR, DDR2, DDR3 of DDR4 op dat kaartje zit, maakt niets uit :)
8)7

Weet je misschien nog een aantal titels van kaarten die op PCI draaien? Misschien kan ik nog wat van ebay trekken

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat kun je zelf ook prima opzoeken. Er staan meerdere in pricewatch, met bijbehorende chipset erbij. Ook kun je in (soms wat gedateerde) reviews zien hoe die chipsets presteren.

Beetje zelf handen uit de mouwen steken dus...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.