Microsoft Memory mouse 8000 werkt niet met Vista readyboost

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• maXXzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-01-2023
Kleine waarschuwing zodat potentiele kopers van de nieuwe Microsoft Memory Mouse 8000 deze niet zoals ik speciaal aanschaffen om readyboost te kunnen gebruiken......

Ik heb de Memory Mouse 8000 (de nieuwste muis van Microsoft waar in de USB antenne een USB stick van 1Gig ingebouwd is) gekocht om Readyboost te kunnen gebruiken. Vista gebruikt dan de stick als extra RAM geheugen. Leek me ideaal en zeker omdat ik altijd een draadloze muis gebruik.

Dus..... ding is vandaag bezorgd, ik wil readyboost inschakelen, en wat zegt ie?? "

Het apparaat is aan een nieut ondersteunde interface aangesloten.

Nou lekker weer. Vista is van Microsoft, De muis is van Microsoft. Je zou toch op z'n minst verwachten dat deze 2 dingen samenwerken. Niet dus.

Iemand nog een tip?

• maXXzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-01-2023
Sorry, per ongeluk in verkeerde topic gezet. Mod, aub verplaatsen.

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Zelfs als Vista de interface zou ondersteunen denk ik dat de verbinding niet snel genoeg zou zijn. Maar om direct Microsoft de schult te geven vindt ik onterecht, er stond nergens dat ReadyBoost zou werken.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Verwijderd

usb stickie = soort flash geheugen
flash geheugen kan maar een beperkt aantal keer beschreven worden ( 100000keer ofzo)
ram geheugen word heel veel geschreven en aangesproken, vernietig je dan niet binnen een week je usb stick? en zoals hierboven al word vermeld, ram in je pc is 1000x sneller dan het geheugen van je stickie, waarom zou je uberhaupt willen uitbreiden met zulk traag geheugen? :/

Verwijderd

Discussie over de werking van readyboost hebben we het hier niet. Heb je al geprobeerd je stick aan een andere usb-poort te hangen die (misschien wel) USB 2.0 is?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 14:17

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:55:
usb stickie = soort flash geheugen
flash geheugen kan maar een beperkt aantal keer beschreven worden ( 100000keer ofzo)
ram geheugen word heel veel geschreven en aangesproken, vernietig je dan niet binnen een week je usb stick? en zoals hierboven al word vermeld, ram in je pc is 1000x sneller dan het geheugen van je stickie, waarom zou je uberhaupt willen uitbreiden met zulk traag geheugen? :/
Maar flash heeft wel retesnelle accesstimes, sneller dan je harde schijf. Daarom is het voordeliger een stuk geheugen onder te brengen op je USB stick, wat je normaal naar je HDD zou pagen.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Staat er geadverteerd dat ge de muis kunt gebruiken met ReadyBoost? Ik geloof het niet, dus ge hebt geen poot om op te staan he :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als er van te voren nergens stond aangegeven dat het app. ReadyBoost zou ondersteunen, heb je geen reden tot klagen. Dan had je van te voren eea moeten opzoeken ;)

Je kunt niet klakkeloos uitgaan van een correcte samenwerking tussen apparaten/software op basis van (hetzelfde) merk, of dat deze specifieke functies ondersteunen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

maXXzz schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:30:
Sorry, per ongeluk in verkeerde topic gezet. Mod, aub verplaatsen.
Woef!

Dat kun je ook op een andere manier vragen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.