Toon posts:

Kleine laptops

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee daar. Ik wil een laptop gaan kopen voor mijn studie. Ik heb naar de applebooks gekeken met 13" schermen. Deze zijn uiteraard prachtig, maar veel te duur voor mij. Zijn er ook PC-laptops die een mooi klein maatje hebben en niet zo ontzettend duur zijn?

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-01 22:13
14,4 inch acer.

Toen ik hem gekocht had was die rond de 400 euro.

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:17

TF

bla bla

hee daar, heb je wel gezocht? google bladiebla

12inch http://itwinkel.com/index...kelkoo&vmcchk=1&Itemid=30

[ Voor 66% gewijzigd door TF op 13-11-2007 18:36 ]

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-01 09:09
zepto 14inch laptops al heb ik met de mijne erg veel problemen.......
Hij is nu in reparatie nadat de linker geluidsbox het heeft begeven en hij te heet word en vervolgens uitvalt bij gamen. (kheb weer via een maat van mij gehoord dat het een vaakkomende probleem is) Natuurlijk kan het zo zijn dat ik uitgerekend een "defect" apparaat heb ontvangen... iig op het moment dat hij functioneerde zoals hij moest functioneren heb ik er ontzettend veel plezier van gehad. Hij is nu in reparatie en waarschijnlijk terug naar oosterijk waar ie vandaan komt. Een laptop die ik in principe niet kan missen voor school moet ik nu 3 a 4 weken missen :(

http://www.zepto.nl/Shop/Default.aspx

[ Voor 3% gewijzigd door P-Nut op 13-11-2007 18:34 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01 22:20
Er is een mooi topic over:

[Ervaringen] 12" Laptops Deel 2

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55

Q-bone

Dusss...

kuch*

samenkopen.net heeft op dit moment leuke kleine laptops in de aanbieding. (goedkoop)

bla?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Welke eisen stel je aan een laptop? waarvoor wil je die gebruiken? Asus komt met leuke mini-laptops, de EEE PC, misschien is dat wat voor je.
P-Nut schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:33:
zepto 14inch laptops al heb ik met de mijne erg veel problemen.......
Hij is nu in reparatie nadat de linker geluidsbox het heeft begeven en hij te heet word en vervolgens uitvalt bij gamen. (kheb weer via een maat van mij gehoord dat het een vaakkomende probleem is) Natuurlijk kan het zo zijn dat ik uitgerekend een "defect" apparaat heb ontvangen... iig op het moment dat hij functioneerde zoals hij moest functioneren heb ik er ontzettend veel plezier van gehad. Hij is nu in reparatie en waarschijnlijk terug naar oosterijk waar ie vandaan komt. Een laptop die ik in principe niet kan missen voor school moet ik nu 3 a 4 weken missen :(
Eerst informeren naar hoelang het duurt. Als je dat ding 'in princiepe' niet kan missen, had je next business day garantie moeten afsluiten.
Ik neem aan dat de prijs naar die dingen geen mosters zijn in preformance, en zullen ongetwijfeld prima functioneren met het geen waar deze voor is aangeschaft

Rede van de quote: Je kan niet verwachten voor een leuk prijsje een desktop-replacement laptop te hebben. Laptops zijn simpel weg duurder dan een desktop, en kunnen veel minder voor de centen waar je wel een goeie desktop voor kan hebben.

Overweeg goed voor welke doeleinde je een laptop aanschaft, en ga dan niet proberen voor een dubbie op de eerste rij te kunnen zitten. Zware games draaien op een ding die je aanschaft voor een beetje Office werk is vragen om problemen.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanks

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:08

Thandor

SilverStreak

Dit is een vraag die men op GoT eigenlijk toch zelf op moet lossen, immers kun je zelf ook even zoeken naar een oplossing :). Zie daarvoor CSL Beleid ;).

Zie trouwens CSL FAQ - Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke? voor enige informatie omtrent het aanschaffen van laptops :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.