Na vandaag met remote desktop verbonden te zijn met mijn pc kan ik de clock frequenties niet meer wijzigen. Met rivatuner staat er core freq N/A en ram N/A daarnaast staat er met de ntune ook 0 bij core en 0 bij memory. Als ik met everest kijk is alles teruggeklocked naar 500 core 810 shader en 700 ram ofzo. Videokaart 8800GT. Het zal wat met de drivers. Iemand enig idee?
Videokaart drivers worden niet geladen met een RDP sessie.
En om dat te omzeilen kun je bijvoorbeeld gebruik maken van VNC als performance geen bezwaar is. Maar er zijn vast ook wel andere tooltjes die geen eigen videokaartdriver gebruiken.
[ Voor 30% gewijzigd door Jaap-Jan op 13-11-2007 18:41 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ten eerste excuus voor het plaatsen van de topic in de foute plek
. Maar ik had met remote desktop met rivatuner gekloot en wat doet rivatuner? Die probeert even mijn kaart op 0mhz te draaien. En me kaart draaide dus 400/810/500 na deze fout. Ik heb rivatuner inclusief alle profiles
verwijderd drivers opnieuw erop gezet en het is opgelost. Topic mag weer dicht
Mooi 
Tip voor de volgende keer, doe wat meer gegevens naast dat je 'm in het juiste subforum plaatst.
Tip voor de volgende keer, doe wat meer gegevens naast dat je 'm in het juiste subforum plaatst.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()