Kapotte X1950 XTX, maar winkel (iComputers) failliet...

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-05 08:35
Ik heb een Sapphire ATI Radeon X1950 XTX begin dit jaar gekocht bij iComputers.nl. Helaas is iComputers failliet gegaan (zo lijkt het teminste) en tegelijkertijd is mijn x1950xtx ook niet helemaal ok meer.

Mijn vraag is dan ook of iemand hier weet hoe ik nu het beste de garantie kan afhandelen. Gaat dit nu via de importeur binnen Nederland?
Op de site van Sapphire zelf staat wel wat informatie (contact opnemen met eutech@sapphiretech.com) maar die rekenen 25 britse ponden + verzendkosten nog zonder dat ze sowieso naar de kaart hebben gekeken.
Persoonlijk vind ik dat nogal duur en een rare gang van zaken, zeker bij een kaart die 335 euro gekost heeft. Vandaar dat ik het liever eerst even 'dichter in de buurt' zoek als dat mogelijk is.

Misschien dat iemand hier al zelf meer ervaring mee heeft gehad?

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 16:01
zit er geen importeur in NL ?
anders zit er toch weinig op dan het naar engeland te sturen

zelf zoiets gehad met een logitech muis die heb ik opgestuurd naar zwitserland en 2 dagen later had ik een nieuwe muis terug.

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

Wellicht dat je persoonlijk contact bij de leverancier van Icomputers nog iets regelen kan, maar bij een andere webshop gaat je denk ik niet lukken (unless heel goed contact met leverancier.)

Verwijderd

Je bent voor een Sapphire kaart gebonden aan eutech@sapphiretech.com als je retailer er niet meer is, of je moet een winkel zover krijgen het voor je te doen.

Ik heb het ook geprobeerd met mn pro en er was geen andere optie

Verwijderd

Winkel betreffende zou moeten kunnen aantonen dat hun daadwerkelijk ook een sapphire kaart gekocht hadden. Als ze dat niet hadden kunnen ze meestal wel fluiten naar de RMA-aanvraag. Zoals ik al zei verschilt dit per winkel/webshop, en doen de meeste leveranciers niet echt moeilijk over het retourneren van een kaart die niet door webshop Y gekocht was bij hun.

Maar goed dan moet je maar even rondmailen :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is geen technische vraag maar een garantievraag. Dat soort vragen horen op GoT in Stuffis Generalis. Helaas gelden voor SG wat extra voorwaarden qua tijd op GoT en aantal posts en daar voldoe je nog niet aan. Er zit weinig anders op dan sluiten van dit topic dan.

En beetje beter onderbouwd mag ook wel - op welke grond is dit een "rare" gang van zaken...?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.