Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Computer stickers, waar te vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.445 views sinds 30-01-2008

• csfreakz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-10 09:54
Hallo

Ik heb onlangs mijn laptop opnieuw laten opspuiten, maar had graag mijn stickertjes er terug op gehad (Windows xp of windows vista stickertje, intel stickertje, ati stickertje, Asus of ander logo, enz). Op ebay.com verkopen een paar mensen van deze stickertjes, maar weet iemand waar ik ze nog ergens anders kan krijgen? Bij de merken zelf kan je ze niet meer krijgen, die tijden zijn voorbij...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoek eens op casebadges, dat is de officiele benaming :)
Ze willen nog wel eens aangeboden en gevraagd worden in V&A, dus kijk daar eens. Er willen ook wel eens inkoopacties zijn op inkoopacties.net voor die dingen, hoewel dat vaak custom dingen zijn of om ze zelf te maken.

• csfreakz
thx :)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik verzamel zelf van die dingen dus als je nog op zoek bent naar iets speciaals mag je mij altijd contacteren. Windows stickertjes enzo zijn wel wat zeldzamer. Ik heb er zelf geen enkel ;(

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:36
Of kijk eens op ShadowMajik.com.
Onlangs heb ik daar nog een Ati sticker besteld en die was keurig binnen een week in huis. Betalen met paypal en de stickers zijn erg mooi. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.shadowmajik.com/Qstore/uploads/atiradeon.jpg

Verzending is gratis en de prijzen zijn laag.

[ Voor 20% gewijzigd door VCDfan op 14-11-2007 10:00 ]

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:13

Theo

moederbord

Admiral Freebee schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:19:
Ik verzamel zelf van die dingen dus als je nog op zoek bent naar iets speciaals mag je mij altijd contacteren. Windows stickertjes enzo zijn wel wat zeldzamer. Ik heb er zelf geen enkel ;(
Haal ze van laptops af van bijv vrienden. Vaak zien laptops er strakker uit zonder de stickers. (mijn eigen laptop is Windows en Cenrino sticker vrij en binnenkort zal ook de laptop van de zaak celeron-D, Windows en ATi sticker vrij zijn)

7400 Wp op het dak

• csfreakz
Zonder stickers is idd mooier, maar ik wil ze er op hebben omdat ik hem wil verkopen. Snap je? @Admiral Freebee: je hebt een PM. @VCDfan: leuke site mss ook eens overwegen.

• Admiral Freebee
  • Niet online
theodouma schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:00:
Haal ze van laptops af van bijv vrienden. Vaak zien laptops er strakker uit zonder de stickers. (mijn eigen laptop is Windows en Cenrino sticker vrij en binnenkort zal ook de laptop van de zaak celeron-D, Windows en ATi sticker vrij zijn)
Ik krijg ze er echter nooit mooi af :P

• csfreakz
Admiral Freebee heb je mijn PM gehad?

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:13

Theo

moederbord

Admiral Freebee schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:39:
[...]

Ik krijg ze er echter nooit mooi af :P
scheermesje gebruiken of evt een aarappelschilmesje. Met die eerste krijg ik alles los, zelfs de Win XP OEM licentiestickers van behuizingen (mag misschien niet maar het is zonde om een kast met zo'n sticker weg te gooien) Als je het goed doe laat het ook geen krassen achter

7400 Wp op het dak

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:10

Yor

Yor1313#2571

Heb laatst iemand wijs gemaakt dat je pc sneller wordt als je de stickers erop plakt ! 8)7

Maar goed, ga eens langs bij je lokale pc-boer? Als je ziet welke meuk er vaak blijft liggen, zul je er vast wel een paar stickers tegenkomen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn? En anders stuur me even een mail wat je zoekt, kijk ik hier eens even en is de postzegel voor jou rekening!

http://yor.minitroopers.com

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
theodouma schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:59:
[...]

scheermesje gebruiken of evt een aarappelschilmesje. Met die eerste krijg ik alles los, zelfs de Win XP OEM licentiestickers van behuizingen (mag misschien niet maar het is zonde om een kast met zo'n sticker weg te gooien) Als je het goed doe laat het ook geen krassen achter
Of je gebruikt gewoon een föhn/verfbrander om het de windows licentiesticker eraf te halen ;)

Verwijderd

Admiral Freebee schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:19:
heb je er misschien voor mij een (of meerdere) van Apple?
vraag je der iets voor?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dude dit topic is 2 jaar oud ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 22-08-2009 22:58 ]

Iperf

• Admiral Freebee
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:43:
heb je er misschien voor mij een (of meerdere) van Apple?
vraag je der iets voor?
Ik heb alleen nog een grote sticker van Apple. Zo eentje die je bij een iPod bijkrijgt. Als je interesse hebt mag je me een DM sturen zodat we dit topic niet verder onnodig kicken ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voor dingen als dit zijn V&A uitgevonden. Dat is stukken beter dan een topic van twee jaar oud te kicken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.