In een poging mijn betere wederhelft tevreden te houden ben ik begonnen met een jaarlijkse schoonmaak. Athans wat ik versta onder schoonmaken. Dat betekent dus de laptopjes uit elkaar en ontdoen van al het onnodige stof.
Mijn XPS M1710 loopt weer als een zonnetje en is minstens 10 graden koeler. Aangezien mijn vriendin haar laptop ook constant het geluid maakte van een stofzuiger op leeftijd heb ik de stoute schoenen aangetrokken en deze ook maar eens losgeschroefd.
Was niet de eerste keer dus geen vuiltje aan de lucht dacht ik...
Na het in elkaar schroeven de hele zooi weer opgestart. Vol verwachting keek mijn vriendin over mijn schouder en er gebeurde... NIETS
Nou ja niets, de DVD-speler draait een paar keer rond, alle lampjes schijnen vol verwachting maar verder helemaal niets. Geen bootscherm, geen foutmelding, geen piepjes, helemaal niets.
Ik zie dat de harde schijf wel enige activiteit vertoont, draait een enekele maal en houdt het dan ook voor gezien.
Resumé:
)
Alvast bedankt
Mijn XPS M1710 loopt weer als een zonnetje en is minstens 10 graden koeler. Aangezien mijn vriendin haar laptop ook constant het geluid maakte van een stofzuiger op leeftijd heb ik de stoute schoenen aangetrokken en deze ook maar eens losgeschroefd.
Was niet de eerste keer dus geen vuiltje aan de lucht dacht ik...
Na het in elkaar schroeven de hele zooi weer opgestart. Vol verwachting keek mijn vriendin over mijn schouder en er gebeurde... NIETS
Nou ja niets, de DVD-speler draait een paar keer rond, alle lampjes schijnen vol verwachting maar verder helemaal niets. Geen bootscherm, geen foutmelding, geen piepjes, helemaal niets.
Ik zie dat de harde schijf wel enige activiteit vertoont, draait een enekele maal en houdt het dan ook voor gezien.
Resumé:
- HP Pavilion ZE5600 met Windows XP SP2
- Geen scherm (monitor)... bsod
- Geen boot
- Harde schijf draait eenmaal
- DVD-rom draait continu (draait, stopt, draait, stopt, draait etc)
- Geen piepjes geen waarschuwingen
- Heb gestart met eenmaal geheugen en zonder geheugen... geen foutmelding
- Alle lampjes branden continu
Alvast bedankt