[CoD 4] multiplayer niet op te starten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-07 22:27
Hoi,

ik heb vorige week COD 4 GEKOCHT en speel nu al een paar dagen de single player wat prima lukt. Echt een neig spel. Maar ik probeerde zonet eens de multiplayer op te starten maar dit gaat niet op me dell inspirion 9400 (zie sig).
Ik krijg geen specifieke foutmelding van COD4. Opstarten in safe mode lukt ook niet :(
Ik heb een legale COD4 en een legale vista ulitmate 32bit.

Gegroet Peter

[ Voor 12% gewijzigd door kokorico op 13-11-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Iemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Misschien moet je wat duidelijker zijn.. En je mag al helemaal niet je eigen topic binnen 24 uur kicken..
Wat gebeurt er in de MP? crasht de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 12:03

ThunderNet

Flits!

heb je support al gebeld?
Faq gelezen op website van cod?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:55

FeaR

In GoT we trust

MeijsteR schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:57:
Misschien moet je wat duidelijker zijn.. En je mag al helemaal niet je eigen topic binnen 24 uur kicken..
Wat gebeurt er in de MP? crasht de game?
dinsdag 13 november 2007 16:54
woensdag 14 november 2007 21:57

Dus daar zit wel meer dan 24 uur tussen, dus die kick is het probleem niet.

Maar geef je wel gelijk in dat topicstarter wel specifieker mag zijn in het uitleggen van zijn probleem.
- laad het multiplayer scherm niet
- laad het multiplayer scherm wel, maar kan je niet joinen
- crashed de game zodra je op multiplayer klikt

Als je duidelijkheid geeft in het probleem is het zowieso al makkelijker vast te stellen of het probleem aan de game ligt of misschien wel aan je oline-instellingen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• kokorico
Ik zal het even schetsen: de single player werkt perfect.
Als ik de multiplayer opstart. Dus ik dubbelklik op het icoon en mp wordt opgestart. De resolutie van het scherm wordt aan gepast, het spel laadt een paar seconden en opeens krijg ik een windows vista foutmelding: Dit programma COD4MP werkt niet meer. COD4MP wordt dan ook automatisch afgesloten.
Iemand die een oplossing weet? Het game crashed dus een aantal seconden nadit ik de multiplayer opstart.

• kokorico
Het probleem is opgelost. Ik heb de oplossing teruggevonden, zoals thundernet al aangaf, op: https://activision.custhe...GxheWVy&p_li=&p_topview=1

Het lag dus aan mijn geluidskaart. Raar dat de singleplayer wel werkte met de drivers. Het de drivers geinstalleerd van op de site van dell en nu werkt het wel. De drivers zijn van 17/01/2007 :P
Pagina: 1