[Tiger] wacht vraag

Pagina: 1
Acties:

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik snap even iets niet meer en kan nergens het antwoord vinden...

Op mijn account heb ik een wachtwoord zitten, als ik mijn Mac aanzet wordt hierom gevraagd. Maar ik wil niet meer dat hij hierom vraagd, maar gewoon meteen opstart zoals het in het begin was. Ik had bij Accounts in System Preferences geen wachtwoord ingevuld en geloof dat dit de oplossing is??? Maar ik wil dat hij bij het installeren nog wel om een wachtwoord vraagt...

Hoe doe ik dit?

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
Kijk eens bij Security in System Preferences. Daar is een optie om automatisch inloggen uit te schakelen. Vinkje weghalen, en hij logt automatisch in.

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

System Prefs -> Accounts -> Login settings -> Automatically login as... En zorgen dat bij System Prefs -> Security de optie 'Disable automatic login' niet aangevinkt staat.

Succes

Launching containers into space

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
r.venema schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:14:
Kijk eens bij Security in System Preferences. Daar is een optie om automatisch inloggen uit te schakelen. Vinkje weghalen, en hij logt automatisch in.
Nope, die stond al uit maar ik heb het geloof ik al gevonden :O Nu opeens. Bij account heb je ook een login options. Die kon ik aanklikken zodra ik de lock had geunlockt.

Ik ga t even testen... brb

Jups tis geluikt nu, heb die optie altijd over het hoofd gezien. Thnx allebei :)

[ Voor 8% gewijzigd door FerdiV op 13-11-2007 16:19 ]