ik heb een probleem.
heb een xp machine sp2 met alle updates en office 2003 met sp2.
als je een mailtje binnenkrijgt en je klikt er met je rechtermuisknop op en dan afdrukken verschijnt normaal een schermpje en dan selecteer je de printer en klik je ok.
echter er verschijnt niks en er gebeurd niks.
wat heb ik geprobeerd:
office geupdate naar sp3
printer verwijderd en opnieuw toegevoegd netwerk printer
alle settings nagelopen in de printer alles werkt naar behoren geen andere gebruiker heeft er last van.
gebruiker die het probleem eheft heeft een 2e test pc hier werkt het wel gewoon op met het zelfde profiel zowel outlook als windows profiel.
een andere printer als standaard gepakt deze doet het ook niet zelfde probleem.
in windows en word kunnen we wel gewoon alles printen op de printer die het in outlook niet doet.
als je in outlook op bestand printen klikt krijg je een scherm met stijlen als ik dan de bovenste selecteer print die een afdruk vand e inbox af dat werkt wel.
print spooler herstarten pc herstarten maakt ook allemaal niet uit.
google en t.net kon ik mijn probleem niet vinden
heb een xp machine sp2 met alle updates en office 2003 met sp2.
als je een mailtje binnenkrijgt en je klikt er met je rechtermuisknop op en dan afdrukken verschijnt normaal een schermpje en dan selecteer je de printer en klik je ok.
echter er verschijnt niks en er gebeurd niks.
wat heb ik geprobeerd:
office geupdate naar sp3
printer verwijderd en opnieuw toegevoegd netwerk printer
alle settings nagelopen in de printer alles werkt naar behoren geen andere gebruiker heeft er last van.
gebruiker die het probleem eheft heeft een 2e test pc hier werkt het wel gewoon op met het zelfde profiel zowel outlook als windows profiel.
een andere printer als standaard gepakt deze doet het ook niet zelfde probleem.
in windows en word kunnen we wel gewoon alles printen op de printer die het in outlook niet doet.
als je in outlook op bestand printen klikt krijg je een scherm met stijlen als ik dan de bovenste selecteer print die een afdruk vand e inbox af dat werkt wel.
print spooler herstarten pc herstarten maakt ook allemaal niet uit.
google en t.net kon ik mijn probleem niet vinden
[ Voor 5% gewijzigd door jorisw86 op 13-11-2007 16:09 ]