Toon posts:

Outlook 2003: niet langer een geldig adresboekitem?

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zondag e.e.a. aangepast in mijn Outlook:

- via Extra > Adresboek > Extra > Opties heb ik "De volgende adreslijst eerst weergeven" en "Persoonlijke adressen plaatsen in:" beiden veranderd in een nieuw aangemaakte contactpersonen map (een submap van contactpersonen in het mappenoverzicht). Wanneer ik vervolgens een e-mail wil beantwoorden lukt dit niet en krijg ik hem meteen terug als onbestelbaar. Wanneer ik bij het beantwoorden van mail dubbelklik op de onderstreepte naam in het "Aan:" vak krijg ik de volgende melding:

"De naam of distributielijst is verwijderd en is niet langer een geldig adresboekitem. Kan het item niet vinden."

Logischerwijs moet dit komen door de veranderde contactpersonen map instellingen, immers was het net daarvoor nog prima mogelijk om mails te beantwoorden. Maar wanneer ik de instellingen weer terugzet naar hoe het voorheen was kan ik nog steeds geen mails beantwoorden! Zelfs wanneer ik de nieuwe contactpersonenmap verwijder zodat alleen de oude over blijft blijft de fout zich voordoen. Het lijkt wel een Outlookk bug o.i.d.

Ik heb Outlook "analyse en herstel" gedaan, Outlook opnieuw geinstalleerd enz. maar het probleem blijft zich voordoen.

Iemand die hetzelfde ervaren heeft en wellicht de oplossing weet?