Toon posts:

[InDesign] Verschuiving door andere laag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beetje onduidelijke TT, maar het is dan ook een raar verschijnsel.

Ik heb een folder gemaakt in InDesign,
alleen die heb ik nu naar een PDF geëxporteerd,
en nu krijg ik het volgende rare in de PDF:

Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07455/indesign08234.png

Ik heb al van alles geprobeerd, maar wat zou moeten helpen waarschijnlijk net niet.
Heb ook géén idee hoe het zou kunnen komen..

Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Probeer eens iets uit te zetten over mergen in PDF... ga eens al je PDF-instellingen af op zoek naar opties over 'merge layers' enzo. Als je dat uitzet, is het wellicht over.

If not, probeer dan al vooraf dat lijntje in dezelfde layer te krijgen als dat woord, als dat opmaaktechnisch kan.

Staan beide layers wel op 'Normal' en niet op een een of andere rare blend mode als Multiply, Overlay ofzo? Want ik zou kunnen begrijpen dat PDF daar niet vrolijk van wordt.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hem naar JPEG exporteer dat gebeurd 't niet.
Dus er gaat ergens iets 'fout' tijdens het exporteren naar PDF.

Alleen ik kan nergens iets vinden in de vorm van 'Lagen Samenvoegen' tijdens het exporteren.

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vertekent het beeld enigszins in de Acrobat voorvertoning?

Zoom eens een heel eind in en kijk of dan de lijnen nog steeds zijn verschoven... of open de PDF in Illustrator.

Verwijderd

Topicstarter
benoni schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:27:
Vertekent het beeld enigszins in de Acrobat voorvertoning?

Zoom eens een heel eind in en kijk of dan de lijnen nog steeds zijn verschoven... of open de PDF in Illustrator.
Ik zie het al, als ik heel ver inzoom 1800x dan blijft 'ie wel scherp!
Thanks!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-01 20:42
Er zijn meer van dergelijke 'bugs', helaas. We hebben hier gehad met een boek waarbij ineens op 5 bladzijden de lijn onder de kopregel er goed uitziet in Acrobat, maar bij printen er als stippellijn uitkomt. Dit was zo met verschillende versies van Acrobat. Met een andere pdf-viewer geen probleem hiermee. Bug gemeld aan Adobe, maar 2 versies later was de bug er nog...

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pagina: 1