Mijn voorganger heeft op basis van de standaard "lockdown" policies onze Terminal Server geinstalleerd. Nu is het zo dat onder IE en dan naar Bestand de optie om te kunnen Printen ontbreekt?!
Men wil dus bepaalde webpaginas kunnen printen en dat gaat dus niet. Ik heb mezelf rot zitten zoeken in de policies en op google met verschillende zoekwoorden. (IE Print option not avail....)
Misschien dat iemand me zo kan vertellen welke policy dit is? Is dit misschien een Register instellingen ofzo inplaats van een policy??
Als ik als Local Admin inlog op die TS, heb ik wel gewoon alle opties!
Bedankt!
Topic meot eigenlijk zijn "2003TS".....XP heeft er niets mee te maken. Tja, ben al weer toe aan weekend!
Men wil dus bepaalde webpaginas kunnen printen en dat gaat dus niet. Ik heb mezelf rot zitten zoeken in de policies en op google met verschillende zoekwoorden. (IE Print option not avail....)
Misschien dat iemand me zo kan vertellen welke policy dit is? Is dit misschien een Register instellingen ofzo inplaats van een policy??
Als ik als Local Admin inlog op die TS, heb ik wel gewoon alle opties!
Bedankt!
Topic meot eigenlijk zijn "2003TS".....XP heeft er niets mee te maken. Tja, ben al weer toe aan weekend!
[ Voor 14% gewijzigd door Pedr0 op 13-11-2007 14:46 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112