Toon posts:

audio cdrw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een poosje een audio-cdrw, maar als deze gebrand is wil de cd-speler hem niet lezen.ik vind het nogal k*t want dat ding heeft 30 piek gekost.weet iemand hoe ik die moet fikken?

cd: fujifilm
brander: plextor x8x4x32 met winoncd

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Die werken toch alleen in standalone fikkers?! Je kent ze wel, die van philips.

Whatever.

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:21
Heb je de cd wel afgesloten? Indien je dit niet doet kan de gemiddelde cdspeler m niet lezen nee.

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 20:22
welke cd speler???

Sony cd speler van 2 jaar oud en jonger hebben geregeld geen zin om welke audio cd dan ook te lezen indien gebrand op meer dan 1 speed...
Ook zijn autoradio cdspeler soms kieskeuriger...

kortom meer info over welke cd speler je gebruikt om af te spelen

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 15:28
Je moet wel een cd speler hebben die cd-rw kan lezen, dah. |:(

• argi
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:59
De weerkaatsing van een cdrw is veel lager dan van een cdr (en die van een cdr weer lager dan van een originele cd). Als je cd-speler dus niet zo gevoelig is heb je kans dat ie geen cd-rw's kan lezen.
Wat je wel kunt proberen is expirimenteren met verschillende merken.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-08 12:12
Ja, idd, een cdspeler moet die dingen wel kunnen lezen. CD-spelers ouder dan 2 jaar kunnen dat geloof ik niet, nieuwere meestal wel... Ik snap ook niewt waarom je een speciale audio cdrw hebt gekocht... Echt niet veel beter hoor. Voor die prijs heb je 20 normale cdrw's... Of 30 cdr's... Nogal stom dus...

Verwijderd

Topicstarter
dat closen weet ik niet of ik dat geprobeert had...

ik heb in ieder geval een panasonic 5 cd wisselaar.

ik heb hem ook in m'n discman geprobeert, als daarin de laser niet dicht genoeg op de cd zit dan weet ik het ook niet meer...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 februari 2001 15:23 schreef Martijn het volgende:
Ja, idd, een cdspeler moet die dingen wel kunnen lezen. CD-spelers ouder dan 2 jaar kunnen dat geloof ik niet, nieuwere meestal wel... Ik snap ook niewt waarom je een speciale audio cdrw hebt gekocht... Echt niet veel beter hoor. Voor die prijs heb je 20 normale cdrw's... Of 30 cdr's... Nogal stom dus...
dit is een speciale cdrw voor audio, normale kunnen niet in cd-spelers

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 20:22
Op dinsdag 13 februari 2001 15:31 schreef richie86 het volgende:

[..]

Onzin.
Werkt goed hier... Die paar die gebrand heb werken goed.

Maar zie het nut er niet van in... Liever een CDR voor gebruiken.. Meestal gebruik ik ze toch als backup in de auto en soms om uit te lenen.
M.a.w. ze gaan lang mee, en dan heeft een CDRW geen nut.

Als ik jouw was zou ik het zoeken in een ander merk CDR (Philips Silver Premium :9 ??)
of anders in de cd-speler en als laatste een vervanging van je brander :) , maar dat lijkt me niet aan de orde....

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-08 12:12
Op dinsdag 13 februari 2001 15:31 schreef richie86 het volgende:

[..]

Das echt Bullshit... Je hebt ook "speciale" CDR's voor audio. Die zijn voor die echte audiowriters van bv. Philips... Die slikken die goedkope cdr's niet... Die CDRW die jij gekocht hebt is officieel ook voor zo'n writer bedoeld... Een pc-writer kan hem ook gewoon beschrijven, maar de kwaliteit is echt niet beter als bij een gewone CDRW... En het is al helemaal flauwe kul als je beweert dat cdspelers geen cdrw's kunnen lezen. Ouwe niet, maar de nieuwe bijna allemaal wel. En als je cdspeler het niet kan, is dat niet op te lossen door een speciaal cdrw-tje te kopen...
Pagina: 1